دنیای وب

6 گام عملی برای استفاده از اینستاگرام برای ارتقای کسب و کار کوچینگ

تنها در 10 سال، اینستاگرام به یک ابزار بازاریابی قدرتمند تبدیل شده است که توسط کارآفرینان ماهر مورد استقبال قرار می‌گیرد. تا دسامبر 2020 …

· اینستاگرام بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد — که به این معنی است که بازار شما مطمئناً از اینستاگرام استفاده می کند – و همچنین رقبای شما.

· 67 درصد از بزرگسالان آمریکایی از اینستاگرام استفاده می کنند، بنابراین حتی اگر به فیس بوک (هنوز) دسترسی نداشته باشند، قطعاً یک پلت فرم ارزشمند برای استفاده است.

· افراد جوان تر – بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام بین 18 تا 29 سال دارند – اگر بازار شما این است، اینستاگرام مکان مناسبی است.

· 63% از کاربران حداقل روزانه فید اینستاگرام خود را تماشا می کنند – که تماس چشمی زیادی از طریق تلفن است!

نه تنها این، این بخش هر سال دو برابر شده است و هیچ نشانه ای از کاهش وجود ندارد. البته اکنون زمان حمایت از اینستاگرام و قدرتی که به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی کلی شما وعده داده است فرا رسیده است.

اینستاگرام مانند یک نسخه ساده از فیس بوک است که بر اشتراک گذاری عکس ها در موبایل تاکید دارد. درست مانند هر شبکه اجتماعی دیگری، شما با سایر کاربران در اینستاگرام از طریق فالو کردن، دنبال کردن آنها، کامنت گذاشتن، لایک کردن، پست کردن و پیام های خصوصی در تعامل هستید. همچنین می توانید عکس هایی را که می بینید در اینستاگرام ذخیره کنید.

از آنجایی که اینستاگرام چشم‌نواز است، فیلترهای زیادی دارد که می‌توانید برای بهبود عکس‌ها و ویدیوهای خود اعمال کنید. گزینه های اضافی ویرایش تصویر به شما امکان می دهد تصویر را تنظیم کنید، روشنایی و دما و رنگ جلد را تنظیم کنید. برای ویدیو، می‌توانید صدا را بی‌صدا کنید، یک ماسک انتخاب کنید، و اگر از برنامه iOS استفاده می‌کنید، می‌توانید ویدیو را قطع کنید.

یک چالش

اما اینستاگرام یک چالش منحصربه‌فرد را ارائه می‌کند و ممکن است از خود بپرسید که آیا ارزش وقت گذاشتن را دارد یا خیر. اصلی ترین آنها عبارتند از:

1) اول اینکه بسیار هوشمند است. برخلاف سایر پلتفرم‌ها، نمی‌توانید در رایانه خود در اینستاگرام پست بگذارید. در واقع، شما نمی توانید آن را از برنامه های شخص ثالث دانلود کنید. این کاملا برای جذب کاربران تلفن همراه طراحی شده است. بنابراین در بازاری که کاربران موبایل زیادی دارد (و اجازه دهید با آن روبرو شویم، تقریباً در همه جا)، اینستاگرام منطقی نیست.

2) همچنین بر اساس عکس و فیلم است. برخلاف فیس‌بوک و توییتر و حتی گوگل پلاس که به‌روزرسانی پست‌ها هنوز رایج است، اینستاگرام به عکس نیاز دارد. پست‌ها (که در اینستاگرام «کپشن» نامیده می‌شوند) ثانویه هستند – اگرچه برخلاف سایر پلتفرم‌ها، اینستاگرام با محدودیت‌های کاراکتر خود سخاوتمند است. به خاطر داشته باشید که حتی در زمینه های دیگر، تصاویر اغلب چیزی بیش از به روز رسانی متن هستند. بنابراین، تمرکز بر تصویر در فروش شما می تواند چیز خوبی باشد.

اینستاگرام برای تجارت

اما اینستاگرام فقط عکس نیست. با استفاده از نمایه کسب و کار خود، می توانید ماموریت و اهداف برند خود را برجسته کنید، محصولات خود را برجسته کنید، سرنخ کسب کنید و فروش به دست آورید.

هنگامی که در اینستاگرام ثبت نام می کنید، یک گزینه پروفایل شخصی اینستاگرام و سپس گزینه “Instagram for Business” وجود دارد. مانند فیس بوک، اطلاعات شخصی برای استفاده شخصی در نظر گرفته شده است، و اطلاعات شرکت جایی است که می توانید پیشنهاد دهید. (اگر قبلاً نمایه خود را دارید، می توانید به راحتی آن را با نمایه شرکت خود ویرایش کنید یا هر دو را داشته باشید.)

به عنوان یک ویژگی اضافه شده، نمایه شرکت شما به شما امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل را می دهد، به این معنی که می توانید آمار و اطلاعات جمعیتی فالوورها و موارد دلخواه خود را مشاهده کنید. این به شما کمک می کند تا بفهمید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و چه می خواهند. همچنین می‌توانید برای تبلیغ پیام خود هزینه کنید، کاری که نمی‌توانید با حساب اینستاگرام خود انجام دهید. درست مانند فیس بوک، اگر می خواهید مطمئن شوید که مردم پست های شرکت شما را می بینند، باید هزینه آن را بپردازید.

اینستاگرام و فیسبوک

احتمالاً می دانید که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است، به این معنی که می توانید این دو پلتفرم را با هم ترکیب کنید تا به مخاطبان خود در فیس بوک و اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.

هنگامی که در فیس بوک تبلیغ می کنید، می توانید آن را در اینستاگرام نیز ارسال کنید. یا اگر محتوایی را در اینستاگرام ارسال می کنید، می توانید آن را به صورت خودکار در فیس بوک نیز ارسال کنید. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و به مرتبط نگه داشتن حساب های رسانه های اجتماعی شما کمک می کند.

بنابراین چگونه می توانید اینستاگرام را با کسب و کار خود به کار بگیرید؟

در اینجا 6 مرحله برای شروع استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود آورده شده است:

مرحله 1: پروفایل خود را ویرایش کنید

مانند هر پلتفرم دیگری، اینستاگرام از شما می خواهد که یک پروفایل شخصی و/یا شرکتی ایجاد کنید. در اینجا فالوورهای شما اطلاعات بیشتری در مورد شما، افرادی که به آنها خدمت می کنید و شخصیت شما خواهند یافت. توانایی شما برای درخشش … با 150 کاراکتر یا کمتر.

مرحله 2: شروع به رشد جامعه خود کنید

بالاتر از همه، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و این به معنای مشارکت فعال در جامعه است. روی یافتن و دنبال کردن افراد مناسب تمرکز کنید: اینفلوئنسرها در بازار شما و همچنین مشتریان رویایی شما. وقتی این افراد را دیدید، شروع به صحبت با آنها کنید تا شروع به ایجاد روابط کنید.

البته، هدف نهایی همه رسانه های اجتماعی این است که جامعه آنلاین شما را وادار به ثبت نام در لیست شما کنند، بنابراین شما می توانید نحوه تعامل خود با آنها را کنترل کنید. بالاخره یکی از این شرکت ها ممکن است فردا از بین برود و دست شما خالی بماند.

مرحله 3: #هشتگ ها #مهم هستند

شاید بیشتر از هر شبکه اجتماعی دیگری، اینستاگرام برای سازماندهی و دسته بندی محتوا به هشتگ ها متکی است. کاربرانی که به موضوعات خاصی علاقه دارند می توانند هشتگ های خاصی را “دنبال کنند”، درست همانطور که شما ممکن است سایر کاربران را دنبال کنید.

می‌توانید با ترکیب دقیق برچسب‌هایی که برای شناسایی و ردیابی محتوا طراحی شده‌اند، قدرت هشتگ‌ها را به کار بگیرید:

1) اولین هشتگ هایی که شامل می شوند انواع محبوب / رایج هستند. بنابراین، برای مثال، اگر یک کلمه الهام‌بخش را به اشتراک می‌گذارید که ممکن است شامل #الهام، #الهام، و #نقل قول باشد. این کار باعث می شود که داخل برای کسانی که در این موضوعات گسترده جستجو می کنند قابل مشاهده باشد. همه افراد این گروه بهترین مشتری شما نیستند، اما این مهم نیست.

2) نوع دوم هشتگ های مورد استفاده، آنهایی هستند که مختص مخاطبان یا جایگاه شما هستند. #پادکست، #WAHM، #دستیار مجازی، #بیزینس کوچ و مواردی از این قبیل اغلب استفاده نمی شوند، اما بازار هدفمندتری را جذب خواهند کرد.

3) نوع دیگری از هشتگ که می خواهید استفاده کنید، فقط درخواست کنترل است. اینها شامل #follow، #followme، و #follow4follow و غیره هستند.

مرحله 4: نام تجاری خود را ایجاد کنید

اگر با برندسازی مشکل دارید، تنها نیستید. یکی از آن چیزهایی که آنقدر مبهم و مبهم به نظر می رسد که تشخیص دقیق آن دشوار است. آیا این یک لوگو است؟ رنگ های وب سایت شما؟ هشتگ شما؟ همه اینها و خیلی بیشتر.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام فکر کردن در مورد برند خود در نظر داشته باشید. آفرین، این برند باعث می شود همه پست ها، آپلود عکس ها و به روز رسانی های رسانه های اجتماعی فوراً برای شما قابل تشخیص باشند. به همین دلیل شما IANAO —استفاده دقیق از:

· زبان

· محل

· فونت ها

· نگرش

· بشریت

و برای تصاویر، این به معنای تطبیق تا حد امکان با خلاقیت، سبک، فیلتر کردن و سایر عناصر است.

مرحله 5: یک استراتژی محتوا ایجاد کنید

مانند هر پلتفرم دیگری، هنگام استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار خود، ممکن است بخواهید یک استراتژی های بازاریابی محتوا. برای انجام این کار، ابتدا تعیین کنید که چند بار در روز یا هفته می خواهید پست بگذارید. برخی از مربیان هفته ای یک بار و برخی چندین بار در روز پست می گذارند. تصمیم شما هر چه باشد، مهم است که ثابت قدم باشید.

و این دستورالعمل های تولید محتوا را دنبال کنید: یک سوم از پست های خود را در مورد خودتان بسازید علامت، سوم بخش محتوای اینفلوئنسرها یا کاربران شما و یک سوم در واقع فروشگاه محصول یا خدمات شما:

آ) نام تجاری: برای کمک به فالوورهایتان که شما را به عنوان یک برند بشناسند، ارزش‌ها، مأموریت و «چرا» را درج کنید.

ب) اشتراک گذاری: این شامل نظراتی می شود که دنبال کنندگان شما پست کرده اند (و البته به آنها اعتبار می دهید). دنبال کنندگان وقتی عکس هایشان را مرور می کنید دوست دارند. این باعث می شود آنها احساس ارزشمندی و قدردانی توسط برند شما داشته باشند. اگر تصاویر اینفلوئنسرها را مرور کنید، به شما کمک می کند که مورد توجه آنها قرار بگیرید.

ج) فروش: مقالات بازاریابی نباید قانع کننده باشند و باید ماهیت برند شما را منعکس کنند. از تصاویری از سبک زندگی محصول و/یا خدمات خود استفاده کنید تا به آنها نشان دهید که چگونه زندگی خود را با محصول یا خدمات شما بهبود بخشند.

استفاده از استراتژی محتوا با تقویم محتوا می تواند شما را سازماندهی کند و به شما کمک کند محتوای خود را به گونه ای قرار دهید که به نفع کسب و کار شما و همچنین مشتریان شما باشد. تقویم های محتوا می توانند صفحات گسترده اکسل، تبلیغات گوگل یا افزونه های وردپرس برای تقویم ها باشند. اما تقویم های محتوای زیادی نیز در اینترنت موجود است. فقط یکی را انتخاب کنید! سپس از آن برای تنظیم محتوای خود بر اساس استراتژی بازاریابی و محتوای خود استفاده کنید.

همچنین محصولاتی مانند “جدیدترین ابزارهای تولید محتوا” که می تواند به شما کمک کند یک موضوع برای محتوای خود ایجاد کنید، یک استراتژی بازاریابی و محتوا ایجاد کنید، و همه آن را در یک تقویم برای برنامه سازماندهی کنید.

مرحله 6: یک مکالمه را شروع کنید (یا بپیوندید).

همه رسانه های اجتماعی در مورد ارتباطات هستند. نه در مورد فروش، یا به دست آوردن فالوورهای بیشتر، یا افزایش ترافیک. این در مورد روابط واقعی با هر فرد است.

همه این چیزهای دیگر – فروش و ترافیک و فالوورها – نتیجه روابط شماست. و ساده ترین راه برای ارتباط و ایجاد روابط چیست؟

مکالمه ای را با فعالیت های زیر وارد کنید (یا شروع کنید):

· مطالب هیجان انگیز خود را لایک کرده و به اشتراک بگذارید

· برای کسانی که به شما الهام می بخشند درخواست کنید

· افراد مهم را برای گفتن و اشتراک گذاری دنبال کنید

· بخشی از افرادی باشید که چیزهای ارزشمندی را می گویند، انجام می دهند و به اشتراک می گذارند

به طور خلاصه

اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی است که می توانید برای هر یک از محصولات یا خدمات خود از آن استفاده کنید. این یک پلت فرم ساده و در عین حال قدرتمند برای به دست آوردن پیروان متعهد، سرنخ های هدفمند و فروش بیشتر است. با ایجاد یک پروفایل شرکتی در اینستاگرام و استفاده از ویژگی های متعدد آن، راه دیگری برای معرفی خود به مخاطبان جدید خواهید داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا