دنیای وب

بازاریابی ویدیویی – چه می گذرد ، چه نمی گذرد و آینده

مدت زمان طولانی است که بازاریابی ویدئویی در اینترنت در حال پیشرفت است. از فیلم های ویروسی کمدین ها (فکر می کنید Red State Update) گرفته تا عکس های کوتاه قدرتمند از غول هایی مانند اپل ، قطعاً WWW بیشتر دیده شده است.

با این حال ، برای یافتن اطلاعاتی در مورد چگونگی بهترین مدیریت بازاریابی ویدئویی ، حفاری زیادی نیاز دارد. دوری از انواع معمول “گوروها” و “سریع ثروتمند شدن” و تماشای آنچه واقعاً در جریان است و کارهایی است که مفسران اغلب در انجام آن کوتاهی می کنند. بیشتر به این دلیل که این مفسران اغلب در رودخانه گورو هستند.

با این حال ، متخصصان در ژورنال های تجاری و کنفرانس های تجاری خود ، در مورد فیلم صحبت های زیادی می کنند. این “چیز بزرگی” است که می توان از آن استفاده کرد و معمولاً برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی سازگار است.

=== آنچه واقعاً در بازاریابی ویدئویی کار می کند

اندازه و بودجه شما مهم نیست ، موارد اساسی وجود دارد که به نظر می رسد با عکاسی آنلاین مطابقت داشته باشد. اول و مهمترین ، کیفیت را هدف قرار دهید ، اما بیش از حد بر آن تأکید نکنید. تولید با کیفیت استودیو به هیچ وجه لازمه بازاریابی ویدیویی موفق نیست. با این حال ، زباله ها فقط یک فیلم است.

مولفه های مختلفی برای فیلم با کیفیت وجود دارد: خلوص تصویر (نقص ، وضوح کافی) ، صدای خوب (دوباره ، نقص) ، فضای داخلی قوی و مدت زمان کوتاه.

هرچه فیلم طولانی تر باشد ، احتمال تماشای مداوم آن کمتر است. در حقیقت ، بهترین فیلم های آنلاین که مورد توجه و محبوب واقع شده اند ، فروش گسترده ای دارند – از 30 ثانیه تا 3 دقیقه. البته استثنائاتی نیز وجود دارد که به نظر می رسد 5 دقیقه بیش از حد مجاز است.

این محتوا همچنان در اینترنت سلطنتی است ، بنابراین بیش از هر چیز ، مطمئن شوید که فیلم های شما پر از آن باشد. شما به حراج موتوری مانند حراج نیاز ندارید ، اما همیشه به موضوع نگاه کنید و اطلاعات خوبی کسب کنید.

=== چه چیزی با بازاریابی ویدیویی کار نمی کند

در حال آماده سازی برای نوشتن این مقاله ، YouTube را مرور کردم و تعداد زیادی فیلم را بر اساس جستجوهای “محصول” و “فرصت” مشاهده کردم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که فیلم های واقعاً بد زیادی وجود دارد.

بسیاری از آنها.

اکثر آنها دو چیز مشترک دارند: آنها تأکید بیش از حد بر آنچه “جدید” هرچه بخواهند بفروشند را تأکید می کنند و اغلب برای تولید بیش از حد یا کم تلاش می کنند. اگر مشتریان شما خبر را می خواهند ، آن را به CNN ارسال کنید. اگر آنها به دنبال مقدار خروجی کم هستند ، ورودی سیم را بررسی می کنند. از واقعیت ارزش های تولیدی خود دور شوید ، اما خیلی ارزان نباشید و سعی کنید نمایش های ویدیویی را با دوربین 1 مگاپیکسلی ساخته شده در دهه 1990 و میکروفون داخلی در رایانه انجام دهید.

=== آینده صنعت فیلم

فیلم جایی نمی برد. آنلاین است و برای ماندن در اینجا است. در واقع ، فقط بهتر خواهد شد. بنابراین هر استراتژی بازاریابی ، هر هدفی که باشد ، مجبور است به نوعی از ویدیو استفاده کند. می تواند مستقیم ، غیرمستقیم یا هر دو باشد. در واقع ، یک کمپین ویدیویی می تواند بدون ورود یا تلاش ذینفع انجام شود.

اپل کامپیوترها به عنوان بخشی از کنترل کلی خود در بازاریابی اینترنت 2.0 ، بر این استراتژی تسلط یافته اند. توجه کنید که چگونه آنها قادر به انتشار “اخبار” به موقع هستند و سپس بنشینند و دنیای وبلاگ ها ، شبکه های اجتماعی و مفسران را درباره ویدئو دریافت و برای آنها فروش کنند. مجانی. عرضه اخیر iPad (و پیشبرد آن) iPad نمونه خوبی از این عمل است.

بازاریابی ویدئویی مطمئناً بخشی مهم از استراتژی کلی بازاریابی شما برای فروش در آینده است. اساساً ، این بخشی از انقلاب وب 2.0 است. شما چی فکر میکنید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا