صنعت و تجارت

برون سپاری تصفیه آب صنعتی – چگونه واقعاً کار می کند

تصمیم برای برون سپاری عملیات سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی ، مجموعه ای از موافقان و مخالفان را در نظر دارد. قبل از ادامه کار با برون سپاری فرایندهای سیستم تصفیه آب خود ، باید بدانید که واقعا چگونه کار می کند.

شرکت های تصفیه آب خدمات برون سپاری را در سبد محصولات خود ارائه می دهند و ارائه این خدمات آسان نیست. نه تنها می توانید اپراتورهای سیستم تصفیه آب را سفارش دهید بلکه می توانید پمپ را نیز سفارش دهید. شرکت های تصفیه آب همیشه به دنبال تکنسین های واجد شرایط محیطی با توانایی عیب یابی و تعمیرات علاوه بر اخلاق کاری قوی هستند. هنگامی که این نامزدها پیدا می شوند ، باید با توجه به شرایط شرکت برون سپاری و شرایطی که کارمندان در آن کار می کنند ، آموزش و گواهی بگیرند. علاوه بر این ، این کارمند باید با توجه به شرایط مکانی که در آن کار خواهد کرد ، آموزش ببیند و گواهینامه دریافت کند. به طور دقیق تر ، کارمند باید آموزش ببیند تا سیستم آن مرکز را با همه تحولات ، راه حل ها و نیازهای روزمره آن اداره کند. یک شرکت برون سپاری نمی تواند تمام آموزش های ممکن را که یک کارمند برای کار در مرکز خاص شما نیاز دارد فراهم کند. هنوز برخی از شبانه روزی ها برای این کارمندان وجود دارد. حتی اگر در حالت ساخت ، مالکیت و کار باشید ، جایی که شرکت برون سپاری سیستم را در اختیار دارد ، مقداری اندازه گیری آموزش ، شبکه سازی و توسعه فرآیند وجود دارد که برای کارایی رابطه باید انجام شود.

یک کارمند خارجی می تواند همه این خدمات را ارائه دهد ، اگر به درستی آموزش دیده باشد:

  • کارهای روزمره عملکرد سیستم ، از جمله کالیبراسیون ابزار ، انجام تعمیر و نگهداری معمول و تسهیل ثبت سوابق

  • کمک به برنامه های نظارتی ، از جمله صدور گزارش تخلیه ، ارتباط با عوامل بازرسی ذخیره پسماند ، نمونه برداری از آب باران و سایر گزارش های نظارتی

  • مدیریت موجودی کالا ، از جمله خرید لوازم عملیاتی مانند مواد شیمیایی ، لوازم ایمنی و قطعات یدکی

  • دفع مواد زائد مانند کیک فیلتر را مدیریت کنید

  • نظارت و بهینه سازی سیستم ، از جمله تست اندازه گیری نیمکت و عیب یابی برای رفع مشکلات کف ، بلوک های شناور و غیره

  • سایر فرآیندهای سیستم تصفیه مایعات مانند استفاده مجدد یا تصفیه آب

علاوه بر خدماتی که یک کارمند برون سپاری انجام می دهد ، محصولات دیگری نیز وجود دارد که می توانید آنها را در یک تماس برون سپاری گروه بندی کنید. شما می توانید مواد شیمیایی را از یک شرکت برون سپاری خریداری کنید تا سفارش ماهیانه آنها به همراه هزینه فرآیند در همان فاکتور درج شود. به همین ترتیب ، شما می توانید یک برنامه خدمات عادی خریداری کنید ، جایی که خدمات فنی به طور منظم علاوه بر خدمات روزمره که شامل فیلتر یا جایگزینی غشا هستند ، در صورت نیاز برای هزینه تعیین شده ، ارائه می شود. مزیت همراهی این سرویس ها این است که شما فقط یک صورتحساب برای تأمین بسیاری از هزینه های دیگر منفرد دارید که به طور منظم انجام می شود. به این ترتیب ، شما فقط باید با یک شرکت و یک فاکتور معامله کنید. بهتر است ، اگر چندین محصول از آن شرکت خریداری می کنید ، می توانید هزینه حمل و نقل را نیز به شما تعلق گیرد.

شرکت های برون سپاری به طور منظم با کارمندان خود تعامل خواهند کرد تا در مورد مسائل فنی و توصیه های محصول راهنمایی ارائه دهند. آنها همچنین احتمالاً به طور منظم برای بررسی کارمندان و بازدید از تسهیلات شما مراجعه می کنند. داشتن روابط کاری مناسب با یک شرکت برون سپاری و نه فقط یک یا دو کارمند در تاسیسات مهم است. هنگامی که این بازدیدها اتفاق می افتد ، پرسنل مناسب در مرکز شما باید جلسه ای ترتیب دهند. این مکالمات می تواند منجر به عملکرد بهتر سیستم و کاهش هزینه های کلی عملکرد شود.

خدمات و محصولات ارائه شده توسط شرکت برون سپاری البته قیمت دارند. این قیمت توسط شرکت برون سپاری بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود: هزینه های آن برای ارائه خدمات و محصولات ، حاشیه سود آن براساس این هزینه ها و اعتقاد آن به رابطه با شرکت شما. اگر شرکت برون سپاری رابطه خوبی با شما داشته باشد ، ممکن است هزینه های شما بسیار رقابتی باشد زیرا آنها در رابطه با شما نیز سرمایه گذاری می کنند. آنها امیدوارند که از راه های دیگری که می توانند در آینده خدمات ارائه دهند ، پتانسیل ببینند و بنابراین می خواهند کسب و کار شما را به دست آورند تا هر دو شرکت از آن بهره مند شوند.

رمز موفقیت در برون سپاری موفق روابط خوب تجاری با یک شرکت برون سپاری است. از این طریق می توانید کلیه خدمات و محصولات مورد نیاز خود را به راحت ترین و مقرون به صرفه ترین روش دریافت کنید. تصمیم برای برون سپاری عملیات تصفیه آب انجام این کار آسان نیست ، اما برون سپاری مزایای زیادی دارد. یعنی دسترسی به صنعت تصفیه آب و محصولات آن ، همه از طریق یک مسیر: پرسنل خارج.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا