دنیای وب

چگونه می توان جریان مالی ایجاد کرد – 6 روش برای کسب درآمد از ویدیوی خود

چگونه می توان از طریق پخش مستقیم درآمد کسب کرد – 6 راه برای پخش زنده و کسب درآمد

در این مقاله ، خواهیم دید که چگونه می توانید با پخش ویدئو یا به عبارتی کسب درآمد از پخش مستقیم فیلم خود ، درآمد کسب کنید.

1. اجرای تبلیغات

اجرای تبلیغات یک روش مطمئن برای کسب درآمد از جریان مستقیم ویدئو است. دو نوع تبلیغات ویدئویی وجود دارد – در جریان (تبلیغات ویدیویی خطی) و در نمایش (تبلیغات ویدیویی غیر خطی). تبلیغاتی که قبل از ویدیو پخش می شود را تبلیغات ویدئویی خطی می نامند در حالی که تبلیغات غیرخطی تبلیغاتی است که بینندگان به طور همزمان هنگام تماشای فیلم مشاهده می کنند.

تبلیغات یک روش عالی برای کسب درآمد از محتوای ویدئویی شما است ، اما سخت است. شما باید تبلیغات را روشن کنید ، از بیننده بخواهید روی آن کلیک کند و در عین حال مطمئن شوید که بیننده خسته نخواهد شد و از پخش مستقیم آن خارج می شود. علاوه بر این ، سیستم عامل های اصلی مانند فیس بوک و یوتیوب دارای پخش ویدئو و لیست پخش تبلیغات متفاوت هستند.

زمان اجرای تبلیغات – بهترین زمان زمانی خواهد بود که سازنده یا شخصی که پخش مستقیم را انجام می دهد ، می خواهد کمی استراحت کند. زمان بندی صحیح آگهی – بیننده را در وسط جمله آویزان نکنید!

هنگام پخش مستقیم YouTube ، می توانید تبلیغ را در هر زمان در ویدیوی زنده خود پخش کنید. با این حال ، سعی کنید مخاطبان خود را در آستانه استراحت مطلع کنید.

در فیس بوک ، هر پخش کننده ویدیو گزینه استراحت را ندارد. اگر صفحه فیس بوک شما که پخش مستقیم را نشان می دهد بیش از 50000 دنبال کننده و بیش از 300 بیننده همزمان در آخرین ویدیوی زنده دارد ، پس از 4 دقیقه می توانید استراحت کنید.

اگر می خواهید سود حاصل از پخش مستقیم ویدئو را به حداکثر برسانید ، پس باید به وب سایت یا صفحه فیس بوک خود ترافیک ایجاد کنید. وقتی بازدید کننده بیشتری دارید ، تعداد بینندگان همزمان افزایش می یابد ، بنابراین شانس تبدیل تبلیغات بیشتر است ، که به معنی افزایش درآمد است.

2. اشتراک / پرداخت در هر بار مشاهده

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از ویدئوهای شما این است که مخاطبان خود را به عضویت یا پرداخت هزینه فیلم خود در آورید. شما می توانید تیزر تبلیغاتی ایجاد کنید تا نگاهی گذرا به آنچه در آینده به مخاطب خود ارائه می دهد. اگر بینندگان می خواهند چیزهای بیشتری ببینند ، باید مشترک صفحه شما شوند یا هزینه فیلم را بپردازند. سیستم عامل های جریانی مانند Vimeo Live و IBM Cloud دارای ویژگی های اشتراک داخلی هستند.

3. کمک های مالی و سرمایه گذاری گسترده

مطالعه ای که اخیراً توسط Deloitte Global انجام شده است نشان می دهد که “کمک های مالی همچنین یکی از اجزای در حال ظهور مدل کسب و کار سایر سیستم عامل های پخش زنده ، از جمله مواردی است که برای اجرای بازی های ویدیویی استفاده می شود.” بسیاری از پخش های مستقیم از طرفداران خود درخواست کمک مالی می کنند و در عوض به آنها هدایای مجازی می دهند.

سرمایه گذاری گسترده Crowdfunding روش دیگری برای کسب درآمد از جریان ویدیوی شما است. Indiegogo ، Kickstarter و Patreon تنها چند مورد از سیستم عامل های محبوب سرمایه گذاری جمعی هستند. شما باید یک حساب کاربری در این سیستم عامل ها ایجاد کنید ، پروژه خود را بسازید ، اهداف خود را مشخص کنید و سپس پروژه خود را در سیستم عامل های دیگر تبلیغ کنید ، به طوری که مردم از صفحه پروژه شما بازدید می کنند و در آن مشارکت می کنند.

4. همکاران

ایجاد یک برنامه وابسته راهی مطمئن برای کسب درآمد از جریان ویدئوی خود است. با این حال ممکن است تعریف و بازدهی که انتظار دارید به شما زمان بدهد. بهترین قسمت این است که به محض راه اندازی آن ، با محبوبیت بیشتر ویدیو می توانید منفعلانه درآمد کسب کنید.

ابتدا باید به سیستم عامل های وابسته مانند آمازون و Flipkart پیوند دهید. می توانید درباره محصولات فروخته شده در سیستم عامل ها فیلم تهیه کنید. اگر جریان ویدئویی متمرکز بر فناوری دارید ، می توانید این محصولات را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، تلفن همراه – می توانید درباره ویژگی های تلفن همراه ، نکات عیب یابی ، بهترین روش های شخصی سازی تلفن همراه و موارد دیگر ویدیویی تهیه کنید. در انتهای ویدیو ، بیننده را به صفحه محصول در بستر وابسته هدایت کنید. هر بار که یک بیننده بر روی فیلم شما کلیک می کند و به سایت وابسته می رود ، کمیسیون دریافت می کنید.

5. مراقبت

اگر کانال پخش مستقیم شما محبوب است ، می توانید با اطمینان به بزرگترین بازیکنان بازار برای معاملات و حمایت های مالی مراجعه کنید. مارک ها برای مراقبت از جریان ویدئویی شما ظاهر نمی شوند ، شما باید اولین قدم را بردارید و با افراد مناسب تماس بگیرید. با این حال ، هنگامی که اطمینان حاصل می کنید در قامت خود باقی بمانید. موضوع فیلم شما باید با مارک تجاری شما مطابقت داشته باشد.

6. محصولات خود را بفروشید

فیلم های زنده فرصتی عالی برای فروش ناخودآگاه است. در طول اعصار ، بازاریابان از این فناوری برای فروش محصولات و خدمات به مخاطبان خود استفاده می کردند. با این حال ، باید به یاد داشته باشید که فروش ناخودآگاه فقط زمانی اتفاق می افتد که شما اعتماد خود را به بینندگان خود جلب کرده باشید. تحقیقات بازار نشان می دهد که شخصی وقتی کالایی را در گروه اجتماعی خود خریداری کرده باشد ، احتمال خرید آن بیشتر است. به همین دلیل است که اینفلوئنسرها نقش زیادی در تبلیغ دارند. با این حال ، لازم نیست هنگام پخش مستقیم ویدئو ، محصول خود را مستقیماً بفروشید. از این محصول استفاده کنید و سپس به طور عادی در مورد ویژگی های آن و جایی که می توان آن را خریداری کرد صحبت کنید ، سپس به موضوع اصلی ویدیوی خود بازگردید. این امر ممکن است ناخودآگاه بینندگان را به بررسی و خرید محصول ترغیب کند.

پخش مستقیم ویدئو به شما امکان می دهد تا احساسات خود را کشف کنید ، دیدگاه های خود را با طرفداران خود به اشتراک بگذارید و به کسب درآمد بپردازید. برای به دست آوردن بیشترین سود از پخش مستقیم فیلم ، می توانید از ترکیبی از شش روش ذکر شده در بالا استفاده کنید. رقابت آنلاین بسیار زیاد است ، بنابراین شما باید مدام کار کنید تا توجه طرفداران خود را حفظ کنید تا آنها مرتباً به شما بازگردند. برای علاقه مندی طرفداران خود ، محتوای ویدیوی شما باید جالب ، آموزنده و شفاف باشد. ویدیوهای عالی ایجاد کنید و یک طرفدار وفادار ایجاد کنید – قطعاً می توانید بازده سرمایه گذاری خود را ببینید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا