دنیای وب

آیا وب سایت شما نیاز به تغییر محتوا دارد؟

شرکتها با رشد و نمو سازگار شده و تغییر می یابند و این تغییرات اغلب در وب سایت خود نادیده گرفته می شوند.

اگرچه پیشنهاد دیگری به آن اضافه کرده اید و آن را در وب سایت خود قرار داده اید ، ارزیابی این که چگونه این محصول یا خدمات جدید اهداف کلی شما را با کاربر تغییر می دهد و به رفتار کاربر پاسخ می دهد ، مهم است.

ممکن است این یک سرویس جدید نباشد اما این یک هدف جدید برای تجارت شما است. اهداف خود را ارزیابی کنید و ببینید که آیا آنها در محتوای فعلی شما منعکس شده اند یا خیر.

تغییر محتوا مانند یک وب سایت جدید نیست.

شما همان CMS و تاپیک را حفظ خواهید کرد و آنچه نمایش داده می شود و نحوه یافتن کاربران را بررسی می کنید.

خواندن در مورد مناطق خاص را بخاطر توجه به ارزیابی وب سایت خود و تعیین نیاز آن برای تغییر محتوا ، به خواندن ادامه دهید.

Google Analytics را نصب کنید

هنگامی که وب سایت شما برای اولین بار ایجاد شد ، ممکن است Google Analytics برای ارزیابی عملکرد آن نصب نشده باشد. اکنون که سایت شما تمام شد ، وقت آن رسیده است که آن کد را در آنجا قرار دهید. اگر در این زمینه به کمک نیاز دارید ، در نظرات با ما در میان بگذارید یا مستقیماً با ما تماس بگیرید و ما اطمینان خواهیم داد که Google Analytics رایگان به درستی کار می کند.

داشتن این داده های تحلیلی راهی عالی برای شروع تغییر محتوا است. با استفاده از این داده ها ، می توانید نحوه استفاده کاربران از وب سایت شما را مشاهده کنید. این واقعاً می تواند تمرکز شما را تغییر دهد و به شما نشان دهد که کاربران در چه مقدار مشاهده می کنند.

تجزیه و تحلیل داده های رسانه های اجتماعی

مکان عالی دیگر برای بررسی رسانه های اجتماعی شما است. اگر آن را به روز نمی کنید یا از هر نوع استراتژی محتوا استفاده می کنید ، نگران نباشید. اگرچه پوشش این قوانین اساسی بسیار بهتر است ، اما حساب شما همچنان می تواند کمی در مورد چگونگی درک کاربران از شما و علاقه مند به تجارت شما برای شما تعریف کند.

به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با چیزی باشید که در توضیحات و شرح حساب های دنبال شده در حساب خود دارید. حالا روی حساب کاربری آنها کلیک کنید و برای مطالعه قرار دهید! اگر شخصی در کاری که انجام می دهید تخصص دارد و در مورد آنها به اشتراک گذاری مطالب می پردازد ، می تواند از لینک آنها برای راهنمایی در به روزرسانی مطالب خود استفاده کند.

طرفداران آنها چه چیزی را دوست دارند؟ چه چیزی بیشتر به اشتراک گذاشتند؟ اگر چیزی در رابطه با آن ارائه می دهید و هیچ اهمیتی برای آن قائل نشده اید یا این یک پیشنهاد جدید است ، می دانید که آن را به روز می کنید تا هنگام رسیدن به صفحه اصلی شما برای کاربران برجسته تر شود.

شما می خواهید بر آنچه می بینید مردم علاقه مند هستند تأکید کنید. با این کار می توانید قبل از اینکه کاربران به صفحه درخواست شده در وب سایت خود برسند ، تعداد کلیک های لازم را کاهش دهید.

کلافه هرس

این همچنین یک فرصت عالی برای تر و تمیز کردن هر چیزی است که هیچگونه ترافیکی را مشاهده نکرده است و یا بازده سرمایه گذاری را ندارد و برای تجارت شما ضروری نیست.

حتی برخی از دارندگان مشاغل پس از مدتی آنچه را که در وب سایت خود قرار دارد به یاد نمی آورند ، بنابراین حتماً در صورت وجود اطلاعات قدیمی ، هر کلمه ای را در هر صفحه بخوانید.

ناوبری تصادفی راهی آسان برای دور نگه داشتن کاربران است. با مراجعه به وب سایت ها ، شماره 3 قانون طلایی همچنان به کار خود ادامه می دهد: بیش از 3 مرحله بین دسترسی کاربر به وب سایت شما و پیدا کردن آنچه می خواهد نیست. به علاوه ، بارگیری صفحه فقط 3 ثانیه طول می کشد تا آنها بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

اگر چیزی برای پوشش دادن ندارید ، وب سایت شما به بهترین وجه ممکن کار نخواهد کرد. آنچه لازم ندارید را حذف کنید و این پیمایش را اضافه کنید!

ارزیابی عملکرد سایت

در حال حاضر برخی از مشاوره فنی است. این ساده خواهد ماند اما اگر واقعاً می خواهید وب سایت شما با کارشناسان توسعه وب ما تماس بگیرد.

طرف فنی و بهینه سازی موتور جستجو برای وب سایت ها بیش از هر زمان دیگری ارتباط دارند. Google هنگام ارزیابی نحوه رتبه بندی ، واقعاً یک ذره بین در سایت شما قرار می دهد.

حتی اگر شما تمام سیگنال های سئو را در سایت خود داشته باشید ، به معنای صفحه نمایش شاخص های عملکردی مانند میزان گزاف گویی (تعداد دفعاتی که شخصی در سایت شما قرار می گیرد و بلافاصله ترک نمی شود) یا زمان حضور در سایت (مدت زمان ماندن وی در سایت) چیست. پس از فرود آمدن).

عملکرد سایت مهم است. به دنبال هر چیزی باشید که زمان بارگذاری سایت شما را کند کند. ممکن است یک افزونه قدیمی را اجرا کنید ، دارای تصاویر بسیار بزرگ باشید ، یا کد خاصی به نام اسکریپت ها را بارگذاری کنید ، تا زمانی که محتوای شما بدون پیمایش قابل مشاهده باشد ، به تعویق افتاد.

اگر می توانید وب سایت خود را به آرامی بارگیری کنید اما مطمئن نیستید که چرا ، با یک متخصص تماس بگیرید.

با تجزیه و تحلیل سایت شروع کنید

تغییر محتوای شما نباید چیزی باشد که از آن ترسیده و نباید دردناک باشد. انتظار دارید هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد و استرس نداشته باشد.

بهترین مکان برای شروع هنگام تلاش برای تغییر ، بررسی حرفه ای وب سایت است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا