دنیای وب

بررسی سایت دوستیابی کوگار

امروز من یک سایت محبوب همسریابی آنلاین cougar به نام CougarDateLink را بررسی می کنم.

مراحل ثبت نام در CougarDateLink بسیار آسان است. فقط رفتن به وب سایت و وارد کردن برخی از جزئیات ، مانند نام و آدرس ایمیل شماست. سپس می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خود اضافه کنید. این اطلاعات به این معنی است که شما می توانید قهوه های خواب یا توله سگهایی را پیدا کنید که به دنبال همان نوع رابطه شما هستند. همچنین می توانید شخصی را پیدا کنید که با او چیزهای مشترک داشته و احتمالاً شیمی با او داشته باشد. این سایت بسیار امن است و آنها به طور مرتب نرم افزار آنتی ویروس خود را به روز می کنند ، این یک سایت بسیار ایمن است و اطلاعات شما به خوبی محافظت می شود.

حتماً به یاد داشته باشید که قندها و توله ها به هر شکل ، اندازه و شخصیت های مختلفی هستند ، بنابراین حتماً شخصی را پیدا خواهید کرد که روی آن کلیک کند.

اگر دوست دارید می توانید تصویری اضافه کنید ، بارگیری آن از رایانه آسان است یا URL. وقتی جزئیات خود را اضافه کردید ، مانند سیگار کشیدن یا نوشیدن ، داشتن حیوانات خانگی ، ظاهر و سرگرمی های شما چگونه است ، می توانید وارد ایمیل خود شوید و عضویت رایگان خود را تأیید کنید. شما فقط باید روی پیوند موجود در ایمیل کلیک کنید. به این ترتیب CougarDateLink اطمینان می دهد که واقعاً می خواهید عضو شوید.

هزاران قهوه خوار و توله سگ در انتظار تماس با سایت هستند ، بنابراین هنگامی که شروع به مرور می کنید ، از تعداد آنلاین بودن افراد از منطقه محلی خود متعجب خواهید شد.

این مرور با پروفایل های مختلف ادویه و خواندن پروفایل های ما بسیار اعتیاد آور است. اگر شخصی را دوست دارید ، می توانید پیامی ارسال کنید و ببینید آیا او پاسخ می دهد یا خیر. می توانید قبل از ملاقات با کسی بصورت آنلاین گپ بزنید و بشناسید. از تعداد پیامهایی که از افراد علاقه مند دریافت کردم تعجب کردم. بسیار آسان تر از تلاش برای جمع آوری اعداد در یک نوار.

اگر نگران امنیت هستید ، آسان است قبل از ملاقات با کسی آشنا شوید ، که ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید. همچنین باید (با همه تاریخ ها) به کسی بگویید که کجا می روید و چه موقع برمی گردید. این فقط حس رایج و عادی است.

هنگامی که عضویت رایگان ارائه شده را حذف کردید ، ممکن است بخواهید آن را به روز کنید. با این حال ، قطعاً می توانید از سایت به صورت رایگان استفاده کنید تا شروع به کار کنید تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.

به طور کلی ، من از این سایت بسیار راضی بودم. من از تعداد افراد منطقه خود متعجب شدم و ویژگی چت زنده را دوست داشتم. وقتی سوالی داشتم که در س theالات متداول نبود ، با پشتیبانی تماس گرفتم و آنها فوق العاده دوستانه و مفید بودند. من امتیازات برتر CougarDateLink را می دهم!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا