تاکتیک هایی در مورد چگونگی استفاده بیشتر از قیف فروش شما

[ad_1]

فروش

مفهوم سرکوب فروش حتی قبل از تولد اینترنت وجود داشته است. با این حال ، محبوبیت این مفهوم هنگام معرفی به دنیای بازاریابی اینترنتی به طرز چشمگیری افزایش یافت. اکنون به یکی از پرمحتوا ترین مفاهیم در صنعت تبدیل شده است. مهم نیست در چه حوزه یا منطقه ای هستید و آیا کالایی یا خدمتی را ارائه می دهید ، مسیر فروش همچنان مرتبط است. اگرچه معمولاً برای تجارت بازاریابی شبکه ای مورد استفاده قرار می گیرد ، این مفهوم همچنین می تواند برای سایر اشکال بازاریابی اینترنتی مانند بازاریابی کمیسیون ، فروش مستقیم ، خرده فروشی و مستقل نیز به کار رود.

درک اینکه مسیر مبتدیان در صنعت اگر مبتدی باشید ، می تواند کمی دشوار باشد. به عبارت ساده تر ، قیف فروش ، همانطور که از این اصطلاح پیداست ، مسیر تبدیل یا خط لوله ای است که مشتریان از آن عبور می کنند. وقتی مشتریان شما از این قیف پایین می روند ، برخی در طول مسیر متوقف می شوند و برخی دیگر تا انتهای قیف ادامه می دهند. مشتریانی که به انتهای یک قیف می رسند با ارزش ترین مشتری برای شما هستند. تعداد این مشتریان باقیمانده تقسیم بر تعداد کل مشترکین قیف برابر است با نرخ تبدیل. اینگونه است که مفهوم سرکوب کار می کند. در هر سطح از قیف ، معمولاً کالای خاصی وجود دارد که برای مشتریانی که به آن سطح می رسند ، جلب می شود. این بدان معنی است که با رسیدن مشتری به مسیر تبدیل ، پیشنهاد متفاوتی دریافت می کنند.

در اینجا چند نکته برای بهبود مسیر فروش شما آورده شده است:

– اطمینان حاصل کنید که افرادی که وارد قیف می شوند تا حد امکان مورد هدف قرار می گیرند. هرچه این افراد هدفمندتر باشند ، نرخ تبدیل شما بالاتر می رود. روش های بسیاری در مورد نحوه هدایت ترافیک به قیف های شما وجود دارد. این روشها ساده ترین روشهای بازاریابی آنلاین مانند SEO ، بازاریابی مقاله ، بازاریابی ایمیل ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین را شامل می شوند. تا زمانی که برای انجام همه این کارها وقت دارید ، باید از همه آنها استفاده کنید. اگر محدودیت زمانی دارید ، بهتر است همه آنها را امتحان کنید و سپس فقط به معدود تاکتیک هایی که نتایج مثبتی برای شما می گذارد ، پایبند باشید.

– نهایت اهمیت را به کیفیت محصولات و خدماتی که در مسیر انتقال ارائه می دهید ، بدهید. از ابتدای مسیر تبدیل تا پایان ، پیشنهادات شما باید برای مشتریانتان ارزشمند باشد.

– همیشه با مشتریان خود در تماس باشید. اگر قبلاً محصولات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه داده باشید ، اگر کالای دیگری را ارائه دهید ، احتمالاً آنها دوباره از شما خریداری می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که با مشتریان سابق و فعلی خود در تماس باشید و آنها را با آخرین پیشنهادات خود به روز کنید. یک راه برای انجام این کار این است که قبل از ورود به مسیر فروش ، مشتریان خود را در لیست پستی خود ثبت کنند. وقتی آنها در لیست پستی شما قرار گرفتند ، تماس و برقراری ارتباط با آنها دشوار نخواهد بود.

اینها مهمترین مواردی هستند که شما باید در مورد کار با قیف فروش بدانید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا