دنیای وب

مراقب باشید Newbies – این یک جنگل است در آنجا – قسمت 1

هر روز صدها ، هزار و احتمالاً صدها هزار نفر تصمیم می گیرند که ایده کار از خانه یا شروع کار در منزل خود را بررسی کنند. آنها در مورد دیگران شنیده اند که این کار را کرده اند و موفقیت بزرگی داشته اند … و شاید در آن موفقیت بزرگی داشته باشند.

برخی از این افراد سواد رایانه ای دارند. آنها ممکن است بتوانند صفحات وب خود را بسازند. آنها مطمئناً بلایای کار و عملکرد کامپیوتر را می شناسند. دیگران همه سواد رایانه ای نیستند اما فکر می کنند ایده خوبی از تجارت آنلاین دارند و مطمئن هستند که می توانند راهی برای پیگیری رویای خود بیابند.

اینترنت واقعاً یک تسویه کننده عالی است. به نظر نمی رسد سطح تحصیلات رسمی که از یک کارآفرین آنلاین در حال ظهور برخوردار است ، تأثیر زیادی در میزان موفقیتی که می تواند در اینترنت داشته باشد یا میزان عدم موفقیت آن ایجاد کند. کسانی هستند که موفقیتهای شگفت انگیزی به موفقیت رسیده اند و تحصیلات خود را در دوره دبیرستان به پایان نرسانده اند و کسانی که به پایین راک رسیده اند و دارای چندین مدرک دانشگاهی هستند.

واسطه های متداول در میان کسانی که موفق به کار از خانه یا کار مشاغل خانگی می شوند عبارتند از:

همه آنها خلاق هستند.

آنها یک نگرش مثبت دارند.

آنها آماده یادگیری هستند.

آنها مهارتهای بقای لازم را پرورش می دهند …. این واقعاً یک جنگل است.

اگر به فکر شروع کار هستید ، یا کار خود را از خانه یا کار شروع کرده اید ، پس کاملاً خود مبتکر هستید.

اگر نگرش مثبتی نداشتید ، چنین پروژه ای را در نظر نمی گرفتید.

به نظر می رسد شما آماده یادگیری هستید ، این مقاله را می خوانید.

دنیای تجارت آنلاین معادل الکترونیکی یک جنگل است. به قول معروف در “جادوگر اوز” ، “شیرها ، ببرها و خرسها وجود دارند ، وای خدای من!” بقا و موفقیت به آموزش بستگی ندارد. هر دو مبتنی بر مهارت های بقا هستند.

سیاه وجود دارد

خنده دار! وقتی وارد اینترنت می شوید ، چیزی برای نشان دادن این که تازه وارد یک جنگل وحشی شده اید وجود ندارد. شما هیچ صدای شیرهای غوغایی یا صداهای ناگوار را نمی شنوید و هیچ حیوان وحشی را نمی بینید که قصد دارد مسیر اصلی شام شما باشد اما آنها در آنجا هستند. آنها فقط قانع کننده هستند.

چیز خاصی در مورد ملاقات با این شخصیت های خطرناک وجود ندارد ، اما برخی از اولین شخصیت هایی که احتمالاً با آنها روبرو می شوید کسانی هستند که دوست دارم به عنوان “کمیته استقبال” از آنها فکر کنم.

فروش رایگان است

هدف این کمیته استقبال این است که اگر می دانید در صورت جستجو به طور رایگان می توانید در سراسر اینترنت به شما بفروشیم.

محافظت در برابر ویروس

اولین چیزی که به شما گفته می شود که باید آن را خریداری کنید ، نرم افزار آنتی ویروس است. اکنون برخی از نرم افزارهای ضد ویروس بسیار خوب به فروش می رسند. اما اگر توانایی مالی شما تا حدودی محدود است ، شما واقعاً نیازی به خرید نرم افزار آنتی ویروس گران قیمت ندارید.

بله ، شما باید روی رایانه خود نرم افزار آنتی ویروس داشته باشید. درباره اون هیچ شکی نیست. اینترنت مملو از خزنده است که با آلوده کردن رایانه ها به ویروس ها ، کرم ها و تروجان ها شادی خود را به دست می آورند. شما نمی خواهید که این اتفاق برای شما یا رایانه ات رخ دهد.

افرادی هستند که هر ساعت را صرف بیدار شدن از خواب بیدار می کنند و رویاهای جدید و خیانت آمیز را برای ایجاد مشکل برای ما به وجود می آورند. خوشبختانه ، افراد خوب زیادی وجود دارند که وقت خود را صرف می کنند و می دانند چگونه جلوی این کار را برای ما بگیرند

دو مورد از بهترین برنامه های ضد ویروس شناخته شده ، نورتون و مک آفی هستند که هر دو برنامه بسیار خوبی هستند. هر دو نیز گران هستند. مک آفی گرانتر از نورتون است ، اما هیچ یک از آنها بسیار ارزان نیستند و مطمئناً رایگان نیستند.

با این وجود یک اپلیکیشن بسیار خوب و کاملاً رایگان نیز وجود دارد. AVG دارای بسیاری از آنتی ویروس ها و سایر نرم افزارهای امنیتی موجود است ، اما نسخه ای رایگان نیز دارند. این نسخه رایگان بسیار خوب کار می کند و از محافظت کافی برخوردار است. می توانید این برنامه رایگان را در AVG پیدا کنید (http://www.avg.com/us.product-avg-anti-virus-free-edition)

فایروال ها

امروزه بیشتر رایانه ها دارای دیوار آتش داخلی هستند. ویندوز این ویژگی را به XP اضافه کرد. وقتی آن را به خانه آورده اید ، از قبل روی رایانه شما است.

فقط به دلیل اینکه شما در حال حاضر به اندازه کافی فایروال برای محافظت از رایانه خود دارید ، این بدان معنا نیست که هیچ عضو کمیته استقبال از جنگل وجود نخواهد داشت که در تلاش برای فروش شما نخواهد بود

به شما اطلاع داده می شود که شخص موجود در رایانه شما نتوانسته است از شما محافظت کند. این پنجره های کوچک را مشاهده می کنید که به شما می دانند که باید رایانه خود را اسکن کنید.

امتحان البته رایگان است. هدف از اسکن فروش چیزی است که شما نیازی به آن ندارید …. معمولاً فایروال است ، اما برنامه های دیگری نیز وجود دارد.

شما در حال حاضر چندین فایروال و فایروال دارید که به محافظت اضافه نمی کنند. در واقع آنها با یکدیگر تعامل دارند. بهتر است به دیوار آتش داخلی کامپیوتر خود بچسبانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا