دنیای وب

موثرترین شکل بازاریابی برای موسسات حقوقی

مؤثرترین اشکال بازاریابی قانونی کدام است؟ ما اکنون در یک نقطه عطف در استفاده از فناوری برای موسسات حقوقی در بازار هستیم. شرکت های حقوقی به تازگی وبلاگ نویسی را آغاز کرده اند و بسیاری از آنها در حال درک این موضوع هستند که چگونه می توان از وب سایت ها به طور موثر برای بازاریابی استفاده کرد شاخص اصلی این است که شرکت ها در حال شروع به لیست کردن صنایعی هستند که در وب سایت های خود خدمت می کنند. به عبارت دیگر ، به جای ایجاد وب سایت همه چیز در مورد اعتبار آنها ، آنها به بازدیدکنندگان خود تمرکز می کنند. این یک فن آوری کلاسیک بازاریابی است که باید روی مشتریان متمرکز شود ، نه بر آنچه می فروشید.

تا همین اواخر ، مکانهای موسسات حقوقی در اطراف خود می چرخیدند. درعوض ، آنها باید روی آنچه بازدید کننده خود می خواهند بخرند تمرکز کنند. به عنوان مثال ، مشتریان خود را مشتری های گروه های تمرین نمی دانند. درعوض ، آنها خود را عضو صنعت می دانند. بنابراین ، شرکت های حقوقی با ذکر صنایعی که در آن فعالیت می کنند ، بازاریابی هوشمندانه را انجام می دهند.

میتونی یک مثال بزنی؟

قطعا. به موسسه حقوقی Toriz در تورنتو نگاهی بیندازید. دارای پادکست های ویدیویی است که به تازگی جایزه بازاریابی سال را دریافت کرده است. نمونه دیگر Denver Holland & Hart است که برای تولید Business Class ، یک برنامه سرگرمی با نام تجاری به Frontier Airlines پیوسته است و مشتریان خلاق را برجسته می کند.

یک موسسه حقوقی برای بازاریابی چقدر باید هزینه کند؟

قانون اساسی صرف 2٪ از کل درآمد ، بدون احتساب حقوق کارمندان بازاریابی ، برای بازاریابی و توسعه تجارت است. بیشتر شرکت ها به میزان هزینه و مبلغی که به بازاریاب می پردازند بستگی به اندازه شهر و اندازه شرکت دارد. بدیهی است ، بزرگتر به معنای گرانتر است. بازاریابان مشاغل کوچک در شهرهای کوچک سالانه به طور متوسط ​​50،000 دلار درآمد دارند. بازاریابان شهر نیویورک با شرکت های حقوقی مگا 500000 دلار درآمد کسب می کنند. اما نمی خواهم فشار بیاورم.

آیا وکلا از هزینه های خود برای هر سرب ، برای هر پرونده ای که نگهداری شده است ، و برای هر مسئله حل شده آگاهی دارند؟

نه ، اکثر وکلا هنوز پیچیده نیستند. اما من به آنها توصیه می کنم که بازده سرمایه گذاری را که قادر به اندازه گیری هزینه سرب هستند ، ردیابی کنند.

برای هزینه هر مورد – هزینه فروش چیزی است که شرکت های حقوقی آن را نمی دانند. به خاطر داشته باشید که آنها تازه با فروش شروع شده اند. مثلا. او با Chuhak و Tecson ، یک شرکت حقوقی شیکاگو همکاری کرد و 24،000 دلار برای آموزش 20 شریک هزینه کرد و در طی نه ماه ، آنها 1 میلیون دلار بازپرداخت جدید کسب کردند – 4،000٪ سود سرمایه گذاری. این معمولی است مثال دیگر: او یک وکیل دادگستری شیکاگو را با درآمد 200000 دلار آموزش داد و در مدت یک سال او را به ضرب و شتم خود به 2.5 میلیون دلار رساند. صادقانه بگویم ، این شگفت انگیز است.

آیا تبلیغات تلویزیونی چیزی از گذشته است؟

اکثر موسسات حقوقی هرگز در تلویزیون تبلیغ نشده اند. اما وکلا در مشاغل کوچک که اندازه آنها – مانند مهاجرت و صدمات شخصی – فعالیت می کنند ، به مشتری زیادی احتیاج دارند تا بتوانند درآمد کسب کنند ، بنابراین آنها هنوز هم از تلویزیون و رادیو برای جذب مشتری استفاده می کنند.

وبلاگ نویسی چطور است؟

در اصل ، وبلاگ نوعی وب سایت است که محتوای آن تمام متن است. نویسنده مورد جدیدی را منتشر می کند و مورد جدیدتر بالا می رود ، در حالی که موارد قدیمی به پایین هل داده می شوند. وبلاگ ابزاری عالی برای بازاریابی است زیرا نویسنده را به عنوان یک متخصص یا مرجع تعیین می کند. وکلا هوشمند یک موضوع باریک و مجزا برای تمرکز بر وبلاگهای خود انتخاب می کنند.

مثالی می برم دنیس کروچ ، مشاور مک دونل بوون هولبرت و برغوف در شیکاگو ، وبلاگی با نام Patently-o دارد و این سایت در هر هفته 50،000 بازدید کننده را دریافت می کند. او به من گفت كه وبلاگ وی شركت Fortune 500 را آورده و از همه مهمتر مراجعه به وكلا است او هرگز ملاقات نکرد او در مورد حق ثبت اختراعات اعطا می نویسد و اکنون کارشناس ملی است. او فقط چهار سال تمرین کرده است!

صفحات زرد دیگر مورد نیاز نیست – من به مشتریانم می گویم که تبلیغات خود را لغو کنند و به جای آن یک وبلاگ راه اندازی کنند.

تجارت شما چگونه رشد کرد؟

مشاوره من در سال 2000 آغاز شد و چند برابر شد. اکنون یک دفتر در ایلینویز و آریزونا ، محقق و شش وب سایت دارم. در عمل ، بیش از 60 موسسه حقوقی در مورد توسعه تجارت و نحوه استفاده از فناوری برای بازاریابی مشاوره داده ام. بیکر و مک کنزی بزرگترین شرکتی که وی توصیه کرد – در آن زمان 3000 وکیل در این شرکت وجود داشت و 400 نفر دیگر نیز به آن افزود. جوانترین شرکت یک جفت و یک تیم در پوریا ، ایلینویز بود.

مردم چگونه شما را پیدا می کنند؟

اگرچه Google مرا پیدا می کند. وب سایت من شماره یک در بازاریابی بازاریابی وکیل و شماره یک در یاهو است. وقتی یک تماس دریافت می کنم و هر هفته تعداد زیادی وجود دارد ، می پرسم چگونه آنها مرا پیدا می کنند و هر تماس دهنده معمولاً می گوید “من در اینترنت برای شما جستجو کردم”.

من بازاریابی خود را روی وب متمرکز می کنم. کار میکنم www.lawmarketing.com، یک پورتال LawMarketing که در هر ماه 100000 بازدید کننده را دریافت می کند. من همچنین LawMarketing را در آن اجرا کردم www.lawmarketing.biz/store. من همچنین LawMarketing Listserv را اجرا می کنم ، و برای رسیدن به آنجا ، موسسه حرفه ای توسعه تجارت آنلاین را اداره می کنم. پورتال LawMarketing یک مجله آنلاین است. LawMarketing کتابهای بازاریابی ، سی دی و تحقیق را ارائه می دهد. سایت مشاوره خدمات می فروشد ، این موسسه آموزش و پرورش می فروشد و به جامعه لیستستر می فروشد.

وقتی یک وکیل تماس می گیرد ، درخواست معمول چیست؟

  1. “کمک کنید ، ما باید بازاریابی انجام دهیم ، همه سازندگان باران ما 70 سال سن دارند!”
  2. “ما اولین مشتری خود را از دست دادیم. اکنون باید جایگزین آن شویم!”
  3. “هیچ یک از شرکای جوان ما تاکنون پرونده ای را باز نکرده اند.”

برای همه موارد فوق ، آنها به آموزش توسعه تجارت نیاز دارند. یک راه این است که یک تمرین عقب نشینی یک روزه برگزار کنید. من قصد دارم به این شرکت سفر کنم و یک فروش کامل و ارائه تجاری در هرجای ایالات متحده انجام دهم (و من تقریباً در تمام شرکتهای بزرگ کانادایی بازاریابی کرده ام).

دوم ، من یک و یک با وکلا ملاقات می کنم و یک برنامه توسعه تجارت شخصی می سازم.

سوم ، استراتژی بازاریابی شرکت را خواهم نوشت. مشکل بسیاری از وکلا این است که آنها می خواهند تاکتیک هایی را انجام دهند – کاری که امروز انجام داده اند – و منتظر یک برنامه استراتژیک نخواهند بود.

بین کلاس ها ، من از طریق هر ماه دو وبینار ارائه می دهم http://www.pbdi.org. شما فقط بصورت آنلاین ثبت نام کرده و آن را در وب و تلفن سرو می کنید.

نگاهی به توپ کریستال بیندازید – بازاریابی قانون کجا می رود؟

من می بینم که به فروش تبدیل شده است. بازاریابی باعث افزایش مشخصات شما در بازار می شود و شما را به خوبی می شناسد ، اما فروش چیزی است که باعث ایجاد تجارت جدید می شود. در قانون ، شما نمی گویند “فروش” ، شما می گویید “توسعه تجارت”. این امر مستلزم انتخاب هدف ، ایجاد گروهی از گرگ ها برای دنبال کردن آن و برنامه بلند مدت برای رسیدن به هدف است. می توانید ببینید که چگونه می توانید به این امر امیدوار باشید.

بیشتر رویه های حقوقی شامل مشتریانی است که به دنبال آن بوده اند با آنها خارج از. وکلا مشتری انتخاب نکرده اند ، بنابراین وکلا بسیاری از آنچه انجام می دهند متنفرند. روند جدید است برای انتخاب مشتری های شما به دنبال آنها هستند.

روند دیگر ، عمل به قانون گذاردن قانون است. بیشتر عمل قانونی شامل معاملات است و این مستلزم اسناد است. وکالت می تواند در هر جایی برای نوشتن سند باشد و مشتری می تواند این سند را در وب دریافت کند – نیازی به وجود در جایی خاص نیست. اینگونه است که من به تنهایی کار می کنم.

شما یک لپ تاپ دارید ، او سفر خواهد کرد.

دقیقا. تمام آنچه شما نیاز دارید اینترنت و تماس تلفنی است.

در مورد خستگی چطور ، چگونه می توانید وکلا را مجذوب بازاریابی کنید؟

مؤلفه اصلی رویکرد من این است: از آنها بپرسید که چیست می خواهید برای انجام در عمل آنها سپس می پرسم چه افرادی هستند شما می خواهید با او کار کنید. سپس در مورد فعالیت های سرگرم کننده برای آنها ، مانند قایق ها یا گلف سؤال می کنم. سپس ما توسعه تجارت را با آنچه وكیل برای تفریح ​​انجام می دهد مخلوط خواهیم كرد. سرانجام ، ما به دنبال پیدا کردن افرادی هستیم که یک وکیل می تواند به شما کمک کند.

بدین ترتیب وکلا باید رانندگی کنند: شخصی را که دوست دارید پیدا کنید ، و شخصی را که می توانید در منطقه خود به او کمک کنید پیدا کنید و به آنجا بروید و تفریح ​​کنید. چه چیزی را دوست نداری؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا