دنیای وب

پنج نشانه از هم گسیختگی ارتباطات داخلی در محل کار

تحقیقات Deloitte و Touch Human Human نشان داد كه 95٪ از مدیران عامل توافق دارند كه ارتباطات داخلی مؤثر برای موفقیت سازمان مهم است ، اما تنها 22٪ موافق بودند كه معتقدند كه این امر به طور مؤثر تحویل داده می شود.

بیشتر رهبران مشاغل معتقدند که ارتباطات داخلی مؤثر یک مکمل است ، که در سود و زیان در کار تأثیر نمی گذارد.

با این حال ، یک مطالعه توسط تحقیقات بین المللی SIS ثابت کرده است که اشتباه است. این نشان داد که کارگر به دلیل ضرر و زیان بهره وری به دلیل ارتباطات داخلی ناکارآمد ، حداکثر 26041 دلار در سال هدر می دهد.

بنابراین ، ارتباطات داخلی مؤثر بر سود و ضرر در محل کار تأثیر می گذارد!

در این میان ، ممکن است در حال فکر کردن باشید که آیا یک ارتباط داخلی مؤثر با تجارت خود ایجاد کرده اید. بیشتر از این نگران نباشید ، در اینجا چک لیست به شما کمک می کند تا تعیین کنید آیا تجارت شما دارای یک اتصال داخلی قوی است یا خیر.

5 نشانه ای مبنی بر اینکه تجارت شما از خرابی ارتباطات رنج می برد:

1. کارمندان شما اهدافی را که برای رسیدن به آنها لازم است نمی دانند

این کار را امتحان کنید ، به دفتر خود بروید و از هر کارمندی که برای اهداف خود برای آنها در ماه یا سه ماه آینده برآورده کنید ، بخواهید. اگر آنها پاسخ دادن به سؤال شما را دشوار بدانند ، شرکت شما در ارتباطات دچار خرابی است.

مدیران باید اهدافی را که برای رسیدن به آنها لازم است با کارمندان خود ارتباط برقرار کنند. باید با تحقق هرچه بیشتر فشار کافی بر آن تأکید کرد تا آنها کاملاً از اهداف خود آگاه باشند که تمام تلاش خود را در جهت دستیابی به آنها هدایت می کنند.

تحقیقات نشان داده است که وقتی کارمندان نقش کلی خود در تجارت را درک می کنند ، 90٪ برای دستیابی به این موفقیت تلاش می کنند ، اما اگر نفهمند ، این تعداد به 23٪ می رسد.

2. کار (اغلب) به درستی انجام نمی شود

چندین مورد برای این وجود دارد:

  • همانطور که انتظار می رود کار نمی کند

  • این کار دو بار توسط کارمندان مختلف انجام می شود

  • اصلاً کار نمی کند

همه این شرایط متفاوت ناشی از عدم برقراری ارتباط بین کارفرمایان است. این می تواند یک “عامل کارکنان” باشد ، اما این امکان وجود دارد که رهبرانی که به صورت واضح و واضح با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنند و سؤال کنند که آیا کارمندان برای انجام کار نیاز به توضیحات یا منابع اضافی دارند.

3. کارمندان به روزرسانی همان اطلاعات را دریافت نمی کنند

تا زمانی که محرمانه نباشد ، کلیه کارمندان باید همزمان اطلاعات یکسانی داشته باشند. وقتی کارمند یک اداره خاص می تواند یک تبلیغ گسترده در شرکت را از این بخش تشخیص دهد ، در حالی که سایر کارمندان همان بخش یا بخش های مختلف روزها می شنوند ، شرکت شما در برقراری ارتباط مشکل دارد.

ابزارهای ارتباطی نادرست که توسط شرکت استفاده می شود می توانند چنین چیزی را ایجاد کنند. بنابراین ، به جای اینکه به کارمندانتان کمک کنید تا ارتباط بهتری داشته باشند ، برای آنها مشکل ایجاد می کند.

به عنوان مثال ، اگر شرکت شما به ارتباط سریع و فوری نیاز دارد ، نرم افزار ایمیل یا پیام رسانی راه درستی نیست. از طرف دیگر ، برنامه walkie talkie می تواند راه حل مناسبی برای نیازهای شما در این مورد باشد.

نیازهای مختلف نیاز به راه حلهای مختلف دارد. اطمینان حاصل کنید که سازمان شما از ابزارهای ارتباطی مناسبی استفاده می کند که نیازهای شما را تأمین می کند و از این طریق از تجارت شما پشتیبانی می کند.

4- بسیاری از شکایات مشتری را دریافت می کنید

شکایات مشتری همیشه وجود دارد ، تا زمانی که این شرکت فعالیت کند. با این حال ، اگر بیشتر از آنچه معمولاً انجام می دهید ، شکایات مشتری را دریافت می کنید ، این نشانگر خرابی ارتباطات در شرکت شما است.

پشتیبانی مشتری ممکن است شکایات قبلی را به خوبی به توسعه محصول منتقل نکند ، یا توسعه محصول به وضوح تغییرات محصول را به سایر بخش ها یا هر روش ممکن دیگر ارتباط نمی دهد.

هنگامی که ارتباط داخلی مبهم است ، معمولاً محصولات / خدمات را تحت تأثیر قرار می دهد ، که در نهایت منجر به سردرگمی زیادی برای مشتریان خواهد شد.

5- گردش مالی پرسنل بالایی دارید

گردش مالی کارمندان یک مسئله پیچیده و دشوار است که تقریباً همه شرکت های جهان با آن روبرو هستند. به یک راه حل جامع نیاز دارد زیرا این شرکت بسیار گران است. از دست دادن کارمندان می تواند تا 213٪ از حقوق یک کارمند برای سازمان هزینه کند.

71٪ از کارمندان احساس می کنند که مدیران وقت کافی را برای توضیح اهداف و برنامه ها نمی گذرانند ، به همین دلیل: برقراری ارتباط از منظر “کارکنان محور” و مدیران آموزش برای صحبت به طور واضح و مداوم در مورد همه سیاست ها ، دو مورد از بسیاری از اقدامات پیشنهادی جهت حفظ هستند. کارکنان.

اجازه ندهید که توهم اتصالات فرعی باعث شود که شما نتوانید به شکستن اتصالات داخلی سازمان خود بپردازید.

همانطور که جورج برنارد شاو گفت ، “بزرگترین مشكل در ارتباطات ، هذیان رخ داده است.”

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا