دنیای وب

چگونه بازاریابی وابسته کار می کند – راهنمای گام به گام برای مبتدیان

آیا به دنبال درآمد آنلاین هستید؟ آیا یک رایانه / لپ تاپ و اینترنت دارید؟ سپس راه اندازی کمیسیون می تواند ساده ترین و سریعترین مسیر رسیدن به رویای شما باشد.

در اینجا ، 6 مرحله ساده را کشف خواهید کرد که شما را از یک مبتدی کامل به Affiliate Marketer در کمتر از 48 ساعت می برد.

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته این یک سیستم بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که به موجب آن فروشنده کالا هنگام خرید کالای خود ، کمیسیون “وابسته” را پرداخت می کند. این “شخص” توسط “زیردستان” به فروشنده ارجاع شده است.

و همه این موارد به صورت آنلاین اتفاق می افتد: شما در اینترنت ، معمولاً یک وب سایت حضور دارید که بازدیدکنندگانی را که با شما مشترک هستند با همان تفکر جذب می کنند ، جایی که می توانید آنها را “گرم” کنید تا به این فکر برسید که محصولی که شما تبلیغ می کنید (به عنوان یک شرکت فرعی) محصول ایده آل برای پاسخگویی به مشکل فوری آنها است یا نیاز آنها

“محصول” می تواند فیزیکی باشد (کتاب ، سی دی ، دی وی دی ، لباس ، جواهرات ، داروهای طبیعی و غیره) یا دیجیتالی (کتابهای الکترونیکی ، گزارشهای الکترونیکی ، برنامه ها ، دوره های آنلاین / آموزش و غیره).

وقتی بازدید کننده روی پیوند وابسته (در سایت شما) کلیک می کند ، آنها به سایت فروشنده هدایت می شوند ، جایی که فروشنده فروش را خاتمه می دهد ، خیلی راحتتر بعد از گرم شدن! وقتی بازدید کننده سایت شما کالای فروشنده را خریداری می کند ، کمیسیون دریافت می کنید.

به عنوان مثال ، اگر محصول شما 100 دلار هزینه داشته باشد و به عنوان مثال 50٪ کمیسیون دریافت کنید ، 50 دلار دریافت خواهید کرد! و همه اینها ، اساساً ، معرفی کسی است که مشکل اساسی دارد یا به کسی احتیاج دارد که بتواند این مشکل را حل کند.

راه اندازی کمیسیون برای مبتدیانی که از طریق اینترنت شروع می کنند ایده آل است ، زیرا مانع ورود بسیار کمی است: این یک فرآیند بسیار ساده است که به هیچ مهارت فنی خاصی احتیاج ندارد ، شما مجبور نیستید که محصول خود را داشته باشید ، و نه هزینه لازم را برای شروع آن داشته باشید. در واقع ، شما می توانید با کمتر از 20 دلار بروید!

لازم نیست که فروش ، تحقق ، نگهداری سهام یا معامله با سیستم های پرداخت را داشته باشید و لازم نیست که با مشتریان معامله کنید. فروشنده این کار را می کند.

تمام آنچه شما نیاز دارید یک اتصال اینترنتی و یک رایانه / لپ تاپ است و شما خوب هستید که بروید.

شبکه های وابسته

از آنجا که راه اندازی کمیسیون هم برای شرکتهای وابسته و هم برای فروشنده بسیار سودآور است ، بسیاری از “شبکه های وابسته” طی این سالها تکامل یافته اند تا هم به شرکت های تابعه و هم به فروشندگان کمک کنند تا امور خود را با کارآمدتر و آسان تر اداره کنند.

فروشندگان با تبلیغات محصولات خود در این شبکه ها می توانند شرکت های وابسته را جذب کنند و شرکت های وابسته به راحتی می توانند محصولاتی را برای تبلیغ پیدا کنند. هنگامی که یک شریک تصمیم به تبلیغ یک محصول خاص گرفت ، شبکه یک لینک / شناسه وابسته را اختصاص می دهد تا بتواند فروش آن محصول را به شرکت وابسته مرتبط کند.

شبکه وابسته همچنین مسئولیت مدیریت جریان وجوه بین فروشنده و شریک را یا از طریق انتقال سیم یا چک دارد. همچنین هزینه کمتری هم برای فروشنده و هم شرکت خدمات ارائه می دهد.

شبکه های وابسته زیادی برای انتخاب وجود دارد ، اما یک مبتدی در بازاریابی وابسته می تواند به راحتی با “ClickBank” و / یا “Amazon” شروع به کار کند.

بازاریابی وابسته را شروع کنید

1. مکان مناسب و محصول خود را انتخاب کنید

اولین قدم تصمیم گیری در مورد کدام یک است تخصص شما می خواهید با آن کار کنید “مکان مناسب” گروهی از افراد با علایق بسیار مشابه هستند ، به عنوان مثال کسانی که از نقرس ، روابط شکسته رنج می برند ، به دنبال بیمه اتومبیل ، نحوه کسب درآمد اینترنتی و غیره هستند. اما ، مطمئناً شما باید “خریداران” را اثبات کنید تا بتوانید درآمد کسب کنید.

با وجود محصولات سودآور زیادی که می توانید از آنها تبلیغ کنید ، مکانی سودآور پیدا می کنید؟

یک روش بسیار سریع برای انجام این کار جستجو است شبکه های وابسته برای فروشگاه هایی که چندین محصول دارند که آمار آنها به آنها می گوید که شما آنها را به خوبی می فروشید. اگر محصولات زیادی وجود دارد که فروش خوبی دارند ، اکنون می دانید که محصولات طاقچه سودآور هستند و خریداران این محصولات چنین محصولاتی هستند.

به عبارت دیگر ، حدس دوم وجود ندارد. شما این واقعیت را می دانید که می توانید در اینجا درآمد کسب کنید و حقیقت را در مورد محصولات موفق بدانید ، بر خلاف اگر مجبور باشید محصول خود را توسعه دهید!

هنگامی که از یک محصول راضی شدید ، به عنوان یک شرکت وابسته ثبت نام می کنید و پیوندی منحصر به فرد را که در وب سایت خود قرار می دهید به شما داده می شود. وقتی بازدید کننده روی این لینک کلیک می کند ، به صفحه فروش فروشنده می رود که در صورت خرید ، کمیسیون اختصاص داده شده به این محصول را دریافت می کنید.

2. نام دامنه خود را دریافت کنید

قبل از راه اندازی وب سایت خود باید به آن دسترسی داشته باشید نام دامنه بسته به موقعیت شما به عنوان مثال fastgoutcure.com و weightlossforseniors.com. ایده بگیرید؟ این تبدیل به “URL” شما برای وب سایت شما خواهد شد.

دو مورد از محبوب ترین رجیستر دامنه ها “GoDaddy” و “NameCheap” هستند.

3. میزبانی کنید

پس از آن ، شما باید آن را دریافت کنید میزبانی برای وب سایت خود اینجاست که تمام پرونده های وب سایت شما ذخیره و امن می شوند. وقتی شخصی نام دامنه شما را وارد مرورگر خود می کند ، به وب سایت شما هدایت می شود.

بسیاری از شرکت های میزبانی وب وجود دارند ، اما شما نمی توانید با رفتن به “HostGator” به عنوان یک مبتدی کار اشتباهی انجام دهید.

4- وب سایت خود را آماده کنید

سپس باید آماده شوید سایت اینترنتی. این باید با موضوع و محصولی که انتخاب می کنید ارتباط نزدیکی داشته باشد و روی لیزر متمرکز شوید. به عنوان مثال ، داشتن وب سایت در مورد “آرتروز” و تلاش برای تبلیغ محصولی که به “نقرس” می پردازد ، در موتورهای جستجو رتبه خوبی نخواهد داشت و باعث فروش نمی شود.

اگرچه نقرس و آرتروز از نظر پزشکی با هم ارتباط دارند ، اما اکثر مردم این را نمی دانند ، بنابراین آنها به دنبال راه حل های “آرتروز” یا “نقرس” می شوند و Google نتایج جستجو را در وب سایت ارائه می دهد که نشان دهنده این موضوع است. بنابراین همیشه بر روی لیزر متمرکز شوید!

برای ایجاد وب سایت خود به یک سکوی یا برنامه تخصصی نیاز دارید. محبوب ترین پلت فرم امروز WordPress است و رایگان است. اکثر شرکت های میزبانی خوب مانند HostGator به شما امکان می دهند فقط با چند کلیک WordPress را از طریق داشبورد میزبان خود انتخاب کنید.

5. اضافه کردن مطالب عالی

جمله ای در بازاریابی وجود دارد که می گوید: “محتوای پادشاه است!” می خواهم بگویم “مطالب عالی متعلق به شماست!” بنابراین ، محتوای وب سایت شما باید به مرکز شما بسیار مرتبط باشد ، و روی آن با لیزر تمرکز کنید ، به طوری که بازدید کنندگان سایت شما از ارزش بالایی برخوردار شوند (و می دانند که از ارزش بالایی برخوردار هستند).

به عنوان مثال ، اگر سایت شما در مورد “نقرس” است ، شما در حال نوشتن مطالب در مورد دلایل آن ، علائم ، نحوه تشخیص آن ، نحوه درمان آن ، هرگونه داروی طبیعی ، هر نوع رژیم غذایی خاص ، تغییر در شیوه زندگی و غیره هستید. توصیه های مهم ، برخی دستور العمل ها ، آخرین مطالعات ، اخبار و غیره را ارائه دهید ، این است که “ارزش” را اضافه کنید.

6. افزایش تعداد بازدید (بازدید کنندگان)

در حال حاضر ، شما می توانید بهترین وب سایت در جهان ، و بهترین محصول (بازدید کنندگان) برای ارتقاء داشته باشید ، بنابراین قطعاً به مخاطب هدف شما کمک می کند. با این حال ، اگر کسی در سایت شما فرود نیامد ، ممکن است شما نیز نگران نباشید!

بنابراین مراجعه به بازدید کنندگان (به نام “ترافیک” در بازاریابی اینترنتی) به وب سایت شما برای موفقیت شما بسیار مهم است و کمک به همه افرادی که ناامید به دنبال راه حل مشکل خود هستند.

دو راه اصلی برای تردد وجود دارد ، هزینه آن را بپردازید یا آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

ترافیک پرداخت شده آنها مواردی مانند تبلیغات در وب سایتهای تخصصی دیگر ، گوگل ، بینگ ، فیس بوک و غیره هستند. همچنین می توانید برای افرادی که دارای لیست های بزرگ ایمیل هستند در همان مکان پرداخت کنید تا ایمیل های تبلیغاتی را به لیست خود ارسال کنند.

اما پرداخت هزینه برای ترافیک ممکن است بهترین گزینه در هنگام شروع کار نباشد زیرا شما واقعاً باید بدانید که چه کاری انجام دهید زیرا وقتی انجام نمی دهید “سوختن” بسیار آسان است.

ترافیک رایگان این امر از مواردی مانند SEO ، هنر نشر وب سایت شما در Google Page 1 ، Bing و سایر موتورهای جستجو ناشی می شود.

همچنین می توانید از ارسال مطالب عالی (با پیوند به سایت خود) در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، پینترست و غیره ترافیک رایگان زیادی کسب کنید. وقتی افراد روی پیوند شما کلیک می کنند ، به وب سایت شما ختم می شوند.

شما می توانید فیلم های ساده و کوتاه YouTube تولید کنید که می توانند از طریق لینک سایت در توضیحات ویدیو ، به سایت شما هدایت کنند.

یک روش بسیار معمول برای هدایت ترافیک رایگان به سایت شما ، ارسال نظرات در بلاگ ها و انجمن ها در همان مکان یا مشابه است.

راه بسیار ساده دیگر برای به دست آوردن ترافیک رایگان ، ارسال مقاله های کوتاه در دایرکتوری های مقاله مانند EzineArticles است. مقاله ای که اکنون می خوانید نمونه ای از این فناوری است.

این امر همچنین مزایای دیگری دارد زیرا به سایر صاحبان وب سایت موجود در محل شما اجازه می دهد تا مقاله شما را کپی کرده و آن را در سایت خود قرار دهند ، اما قبل از اینکه بتوانید از سایت آنها نیز استفاده کنید ، باید لینک را برای وب سایت شما بگذارند!

بنابراین ، اینجا لیست بازاریابی شماست:

1. مکان مناسب و محصول خود را انتخاب کنید

2. نام دامنه خود را دریافت کنید

3. میزبانی کنید

4- وب سایت خود را آماده کنید

5. اضافه کردن مطالب عالی

6. افزایش تعداد بازدید (بازدید کنندگان)

اگر در بازاریابی کمیسیون مبتدی هستید ، از این کار خودداری نکنید. شروع کار بسیار آسان است. هرکسی ، منظورم هرکسی است که دارای اتصال به اینترنت و رایانه یا لپ تاپ باشد که بتواند ظرف 48 ساعت ، شروع به گرفتن کمیسیون کند. و همه اینها بدون هیچ تجربه قبلی.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا