برترین های کسب و کارخانواده

کفش ترند 2023 جدیدترین مدل انواع کفش های 2023

کفش یکی از مهم ترین وسایل برای هر فرد است که باید در انتخاب آن دقت داشته باشند تا مناسب ترین آنها را انتخاب کنند. برای هر مکانی کفش مخصوص به آن مکان وجود دارد. در این پست جدیدترین کفش سال 2023 ، زیباترین کفش سال 2023و کفش ترند 2023 را معرفی کرده ایم.

هنگامی که بیرون از خانه قدم میزنید و یا در محل کار و مهمانی حاضر می‌شوید استایل شما اولین چیزی است که مردم توجهشان به آن جلب می‌شود. از آنجایی که کفش هم بخشی از استایل شما را تشکیل می‌دهد باید در انتخاب کفشتان نهایت حساسیت به خرج دهید و بتوانید کفش مناسب خودتان را پیدا کنید. چون همانطور که شنیده‌اید مدل کفش افراد نشان دهنده‌ی شخصیتشان میباشد.

وقتی صحبت از ترندهای کفش در سال 2023 می شود، باید منتظر طرح های زیادی باشیم. ممکن است در حال حاضر در اعماق سرمای زمستان باشیم. اما باندهای فشن مربوط به بهار/تابستان مملو از طرح‌هایی بودند که نیازهای نجومی همه را برآورده می‌کردند. بنابراین اگر می‌خواهید یک قدم جلوتر از بازی مد باشید، اکنون زمان آن است.

باتری | بازی

چه کسی یک جفت کفش جدید براق به همراه یک کیف مجلسی را دوست ندارد؟ یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای استفاده از روندهای مد سال 2023، هرگز قدرت تغییردهنده یک جفت کفش عالی را دست کم نگیرید. از لندن تا نیویورک و میلان تا پاریس، باندهای 2023 کفش‌های زیادی برای هیجان‌انگیز بودن به نمایش گذاشتند.

چه به دنبال یکی از برترین ترندهای بوت هستید که اکنون می توانید با خود بپوشید و یا به دنبال چند صندل بهاری و تخت راحت باشید، جدیدترین ترندهای کفش 2023 هر سبکی را پوشش می دهد.

از کفش‌های پاشنه‌دار مجسمه‌ای عجیب و غریب گرفته تا پارچه‌های فوق‌العاده براق، انتظار داشته باشید که کفش‌هایتان در لباس‌های فصل جدید شما نقش اصلی را ایفا کنند. در کنار کفش میتوانید به کیف مناسب نیز فکر کنید و اگر دانشجو هستید حواستان به کیف دانشجویی ترند 2023 نیز باشد.

آیا آماده اید تا انگشت پای خود را در برخی از ترندهای کفش 2023 فرو کنید؟ در اینجا ظاهر مورد علاقه ما توسط یک ویرایشگر مد انتخاب شده است. طرفداران کفش، توجه داشته باشید.

اگر در لیست آرزوهایتان در سال 2023 کفش را جای داده اید، به جای درستی آمده اید 11 مدل از کفش ترند برای سال 2023 در این مطلب آماده شده است.

کفش‌ها کل زندگی‌تان را می‌سازند. فشن شوها و برنامه های مد بهار 2023 با انواع کفش ها تسخیر شده است. و به گفته دو خریدار بزرگ در صنعت مد، این وضعیت در طول سال ادامه دار خواهد بود. از پلتفرم‌های بسیار بلند گرفته تا کفش‌های پاشنه‌دار بچه گربه‌ای کوچک، چکمه‌های زنانه درهم و برهم گرفته تا کفش‌های مجسمه‌‌ای، و تزئینات سنگین گرفته تا شلوارهای مینیمالیستی، سال جدید همه چیز تنوع زیادی خواهد داشت. در ادامه به بررسی انواع مدل کفش در سال 2023 می پردازیم.

 فلت باله ای در سال 2023

باتری | بازی

این مورد ،طرفدارانی در هر دو باند 2022 و 2023 داشته است، برای سال 2023 نیز بازگشت بزرگی داشته است و سبک لغزشی آسان مطمئناً رأی ما را جلب می کند. از رنگ‌های نئون در تاد گرفته تا طرح‌های براق تسمه‌ای در Simone Rocha، فلت های باله در قالب‌های مختلف ظاهر شدند. مطمئناً می توانید لباس دوم را با چند جوراب شلواری درخشان و LBD برای یک لباس مهمانی شیک که به طرز لذت بخشی نیز راحت است، شروع کنید.

فلت‌های باله شیک  اغلب با طرح پاپیون شیک و  پنجه گرد دیده می‌شوند. طراح همچنین پیچ و تاب عملی تری را اضافه کرده است، با کفی های محکم تر که آنها را بسیار بادوام تر و عمر آن را طولانی تر می کند.

فلت‌های باله تقریباً با همه چیز جور در می‌آیند، اگر شما می‌خواهید شبیه یک رقصنده باله واقعی به نظر نرسید. بنابراین آن‌ها را با چیزهای خیلی شیک مانند دامن توری نپوشید. در عوض، آن را ساده نگه دارید و وقتی تصمیم می‌گیرید آنرا بپوشید. کفش‌های باله‌تان را با بهترین شلوار جین، تی‌شرت و کت خود ست کنید تا لباسی شیک و ساده داشته باشید.

هنرمندانه تر

باتری | بازی

طراحان واقعا خلاقیت خود را با کفش هایی که در یک گالری هنری ، نشان دادند. دریس ون نوتن کفش‌هایی با پاشنه‌های موج‌دار انتخاب کرد. در حالی که فراگانو آن را با خطوط دایره‌ای مجسمه‌ای بلندتر کرد و آف‌وایت تصمیم گرفت از یک اسباب‌بازی باریک با طراحی حلقه‌های فلزی برجسته‌اش ایده بگیرد که پاشنه درشت آن‌ها را می‌سازد.

در حالی که این ممکن است کاربردی ترین ترند نباشد، اما مطمئناً ظاهری دارد که برگرداننده سر است که تضمین شده است که در کمترین ظاهرها، جذابیت بیشتری خواهد داشت. اگر به دنبال آزمایش این روند عجیب و غریب هستید، مطمئن شوید که آن را با حداقل نگه داشتن بقیه ظاهر خود متعادل کنید.

آن ها را با یک کت و شلوار دو تکه شیک، شلوار جین مورد علاقه خود یا بهترین لباس های جامپر بپوشید و برای آن تعریف ها آماده شوید. قطعا استفاده از کیف اداری و رسمی در کنار این کفش مضحک است و باید از کیف های فانتزی برای ست کردن استفاده کرد.

صندل های رشته ای

کسانی که کمد لباس کپسولی مینیمالیستی را ترجیح می دهند، در حال حاضر کاملاً با این روند همراه هستند. صندل‌هایی مانند اولا جانسون، فیلسوفی دی لورنزو و آلتوزارا، که در نقطه مقابل چکمه‌های پر پیچ و خم قرار داشت.

ما تضمین می‌کنیم که در تابستانی که می‌آید این کفش که برای لباس‌هایی که در گرما بپوشید ایده‌آل است. ساده و شیک، آنها یک قدم با صندل های اسپرت پدری که تابستان گذشته زیاد دیدیم فاصله دارند، اما همچنان به همان اندازه پوشیدنی هستند.

برای پوشیدن روزمره ایده آل است، به باند فشن ها توجه داشته باشید و از سایه های خنثی برنزه، کرم و مشکی استفاده کنید تا با همه چیز در کمد لباس شما کار کنند.

طراحی باریک آنها در مورد وسایلی که برای تعطیلات ساحلی باید بسته بندی کنند، آنها را به کفش رویایی تبدیل می کند و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

پاشنه های بزرگ

کفش‌های پاشنه بلند زیادی وجود داشت که باندهای ترندهای کفش 2023 را اشغال کرده بود. از پاشنه بلندهای آکنه گرفته تا صندل‌های اسپرت کلوئه، در حالی که قاچ‌ها معمولاً برای اسپادریل یا پاشنه چوب پنبه‌ای در نظر گرفته می‌شوند.

طراحی درشت آن در چندین بار تکرار شد و آن را چند منظوره‌تر از همیشه کرد. یک بوت گوه ای حتی در باند فشن فندی ظاهر شد و پر زرق و برق ترین ظواهر را خلق کرد.

با وجود راحتی در هسته آن، پای شما بسیار سپاسگزار خواهد بود که این روند کفش در حوزه مد سال 2023 را انتخاب کرده اید. در حالی که مدل‌های صندل زیادی برای ایده‌های لباس تابستانی وجود داشت، انبوهی از طرح‌های شیک‌تر نیز وجود داشتند، از پاشنه بلندهای پر زرق و برق گرفته تا پمپ‌های نوک تیز.

2023 پاشنه های بزرگ را به یک رقیب قوی برای همه چیز از یک مهمانی گرفته تا مصاحبه شغلی، کار در دفتر یا عروسی تبدیل کرده است.

چکمه های STOMPER

ممکن است فصل بهار تابستان از راه برسد، اما بهترین چکمه های زمستانی خود را راهی کمد کفش ها نکنید. اگر می‌خواهید در ترندهای کفش 2023 سهیم باشید، این بوت ها یک انتخاب ایده‌آل است. چکمه‌های استومپی از ترندهای کفش 2022 منتقل شده‌اند، اما آنها اینجا هستند تا حداقل برای یک فصل دیگر بمانند.

بهترین چکمه‌های پرتقال، که تعادلی شیک برای لباس‌های زنانه است، در مورد لباس های شیک نیز بسیار مهم هستند. زیرا انتخابی عالی برای لباس پوشیدن در جشنواره برای مقابله با هر زمینی هستند – و در حین انجام این کار شیک باقی می‌مانند.

پاکو رابان به سختی با چکمه‌های سگک‌دار که با سخت‌افزار فلزی تزئین شده بودند، وارد شد. در حالی که جیل ساندر به یک چکمه دوچرخه‌سواری کلاسیک بنددار چسبیده بود و ساکای آن را با یک زیره روی هم به ارتفاعات جدیدی (به معنای واقعی کلمه) رساند.

هر چکمه پر جنب و جوشی که تصمیم به پوشیدنش دارید، زیبایی شناسی آنها را با لباس های زنانه، دامن های شناور و رنگ های پاستلی ملایم جبران کنید. این چکمه‌ها یک راه سریع برای سهولت در ترند موتور جوجه‌ها هستند، این چکمه‌ها به همان اندازه که شیک هستند کاربردی هستند و مطمئناً در تمام طول سال از آن‌ها استفاده زیادی خواهید کرد.

مری جینز ورژن 2

یکی دیگر از تغییرات فصل گذشته، طرح مری جین در سراسر سال 2022 بود که محبوبیت زیادی داشت. که هم در ترندهای کفش بهار تابستان و هم در پاییز زمستان 2022 به چشم می خورد. طرح زنانه که با پنجه گرد و یک بند سگک دار ساده تعریف می شود، یک کفش مدرسه ای مورد علاقه برای همه. اما برای ترندهای کفش 2023 کمی تغییر شکل داده است.

مری جینز کلاسیک که در باندهای پرادا، کریستین دیور و ورساچه دیده می‌شود. برای یک به‌روزرسانی جدید و امروزی، با سگک‌های متعدد، زیره‌های پلت‌فرم روی هم و پاشنه‌های زاویه‌دار دیده می‌شود.

جای تعجب نیست که عشق ما به مری جین هیچ کاهشی نخواهد داشت. به لطف احیای انبوهی از روندهای Y2K شکل ظاهری زیباتر به خنثی کردن زیبایی شناسی اولیه و مناسب آن کمک می کند. و با دامن ها و بهترین لباس های میدی، عالی به نظر می رسند. به استایل preppy دقت کنید و یک لایه گرم کننده و استایل اضافی با جوراب شلواری مات یا جوراب های پشمی برای مجموعه ای که بلر والدورف به آن افتخار می کند، اضافه کنید.

کفش های پلتفرم

چه قد بلندی داشته باشید چه قد کوتاه، اگر کفش‌های پلتفرم بپوشید، قد شما را از اکثر مردان بلندتر می‌کند، کفش پلتفرم‌ باعث می‌شوند هر کسی احساس کند در بالای دنیاست.

به دشمنان خود در این کفش های شیطانی نگاه کنید. از Gucci، Schiaparelli و Andreas Kronthaler برای Vivienne Westwood برای ارتقای این روند به اوج جدید تشکر کنید.

تیفانی هسو، مدیر خرید مد Mytheresa می گوید: «پاشنه های بلند پلت فرم همراه با یک لباس بادی قطعاً یک روند واضح برای بهار 2023 است. «کفش‌های استیتنت از Amina Muaddi و Mach & Mach بهترین گزینه برای ست کردن با هر دامن کوچکی هستند.

چکمه های تا زانو

آیا چکمه های تا زانوی پرطرفدار فصل آینده را می پوشید؟ چکمه های پاشنه دار یا بدون پاشنه تا زانو برای استایل کردن با دامن های مینی، لباس های میدی ساق چاک دار، شلوار جین.  چکمه های تا زانو قرار امسال نیز یکی از بوت های ترند زنانه باشد.

کفش پاشنه بچه گربه ریز

فقط برای کمی برآمدگی اما نه زیاد، کفش پاشنه بچه گربه را امتحان کنید. رایان کلمن، مدیر خرید، در Moda Operandi گفت: « مدت طولانی، بهترین کفش های موجود در بازار شمال 100 میلی متر بودند. اکنون، ما شاهد بازگشت مد روز به اندازه پاشنه در جایی در میانه هستیم. کلید تسلط بر این روند فدا کردن مد یا جذابیت نیست.

چکمه های سنگین

اگر به کفشی نیاز دارید که شما را ثابت نگه دارد، چکمه های سنگین برای شما هستند. پاهای شما ممکن است به معنای واقعی کلمه به زمین چسبیده باشند، اما حداقل در ترند کفش های سنگین در سال 2023 واقعاً جذاب به نظر خواهید رسید. و پاهای شما به وزن اضافی عادت خواهند کرد. آن را مانند یک تمرین با بند مچ پا در نظر بگیرید. این مدل کفش برای شما همانند یک بازی برد-برد است.

صندل انگشتی

شاید به عنوان اشاره ای به دهه نود ، انگشترهای پنجه برای بهار 2023 بازگشته اند. فقط این بار، آنها در کفش شما هستند و با عنوان صندل انگشتی معرفی خواهند شد Tory Burch،  Lanvin و Stella McCartney همگی در این روند هستند.

کفش تزئینی

زنجیر، ناودانی، بدلیجات، مروارید و موارد دیگر کفش‌ها را در باندهای بهاری، از Junya Watanabe و Alaia گرفته تا Ottolinger و Paco Rabanne، تزئین می‌کردند. در مورد آنچه در Moda خواهید دید؟

 کلمن می‌گوید: «چکمه‌هایی که هر چیزی جز خسته‌کننده هستند». به نظر می‌رسد همه چکمه‌های روزمره خود را دارند و ترجیح می‌دهند کمد کفش‌های خود را با ران‌های بلند، تزیینات سنگین یا انواع جین تازه کنند.»

صندل بند دار

پاشنه های صندل بند دار همیشه یک کلاسیک بهار و تابستان خواهد بود، بنابراین پدیکور خود را از قبل برنامه ریزی کنید. میسونی، اولا جانسون و A.W.A.K.E. Mode در این فصل برجسته خواهند بود، اما تا زمانی که به فروشگاه ها برسند، این سبک ها را بررسی کنید.

پاشنه های شفاف

سرنخ‌هایی از نمایش‌های Bottega Veneta ، Valentino، و Dries van Noten بگیرید: مشکی در همه آنها واضح است. اما ارجاعات این روند کاملاً واضح نیست ،اما از ظروف شیشه ای، لوازم جانبی ژله ای دهه 90 یا فرهنگ رقصنده باشگاهی الهام گرفته شده است، و محبوبیت آن در فشن شوها بخاطر شفاف بودنشان بسیار بالا بود و ممکن است به کفش ترند 2023 تبدیل شوند.

پاشنه های مجسمه سازی

این کفش‌های هنری و هیجان‌انگیز، مطمئناً شروع کننده یک مکالمه هستند، بنابراین مطمئن شوید که می‌توانید پاهای خود را به زیبایی روی هم بذارید تا در معرض دید جهانیان قرار گیرند. آنها ممکن است توسط خود میکل آنژ ساخته نشده باشند، اما ما می توانیم به ریک اونز بسنده کنیم.

11 مدل کفش ترند برای سال 2023 معرفی شد. اما باید تا زمان فشن شو ها صبر کرد تا از ترند بود و استقبال مردم در مورد این کفش ها تصمیم گیری کرد. برای بررسی انواع کفش مردانه و کفش زنانه می توانید از قسمت وبلاگ کیف شیک و انتخاب دسته بندی مد و استایل به مطالعه مقالات منتشر شده در این زمینه بپردازید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا