مخاطبین و شبکه ها برای موفقیت

[ad_1]

Google

اساس هر تلاش شبکه موفق داشتن یک لیست تماس خوب است. این لیستی از افرادی است که می توانند در کار و حرفه شما به شما کمک کنند. اکثر زنان موفق به این روش برخورد می کنند زیرا چنین لیستی دارند. این بدان معناست که شما باید ایجاد یکی از آنها را در اولویت زندگی خود قرار دهید.

اولین و مهمترین مرحله در ایجاد لیست مخاطب ایجاد مخاطبین است. این کار در همه جای دفتر ، در طول روز کاری شما ، در تماس های فروش شما ، در جلسات NAPW ، در رویدادهایی از جمله جلسات PTO ، کلیسا انجام می شود. هر بار که با شخصی ملاقات می کنید که می تواند در حرفه یا شغل شما به شما کمک کند: نام و اطلاعات تماس وی را بنویسید. سپس آن را در لیست آسان خواندن قرار دهید.

لیست خود را تهیه کنید

بهترین راه برای انجام این کار انجام آن در رایانه است. از برنامه ای که دوست دارید استفاده کنید و آن را به روز نگه دارید. برخی از افراد برنامه های ایمیل مانند Outlook را دوست دارند در حالی که دیگران از یک سند Word ساده استفاده می کنند. اگر کارت ویزیت دارید ، آنها را در رایانه خود اسکن کرده و در یک پرونده نگه دارید. همچنین می توانید آن را در Rolodex ذخیره کنید.

حتماً از لیست مخاطب خود پشتیبان تهیه کنید تا اگر رایانه در دسترس نیست ، بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. برای این کار از نرم افزارهای پشتیبان مانند Dropbox یا Deja Dup استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق Google Docs اسناد رایگان ایجاد کنید.

هر ورودی در لیست شما باید حاوی اطلاعات زیر باشد:

  • نام فرد به درستی هجی شده است
  • سازمانی که در آن کار می کنند
  • عنوان آنها
  • آدرس ایمیل
  • شماره تلفن

این همان چیزی است که شما احتمالاً نیاز خواهید داشت. این کار را ساده انجام دهید و در صورت لزوم باید بتوانید با آنها تماس بگیرید. در صورت تغییر تلفن یا عملکرد ، در تماس باشید و اطلاعات به روز را دریافت کنید.

در مورد نحوه استفاده از لیست خود بسیار مراقب باشید ، تبلیغاتی را برای افراد موجود در آن ارسال نکنید و هر بار که برای کمک های خیریه مورد علاقه خود جستجو می کنید با آنها تماس نگیرید. این به سادگی افراد موجود در این لیست را آزار می دهد و آنها را به سمت شما سوق می دهد. در عوض ، فقط در مواقعی که این مهم است یا اگر چیزی دارید که می تواند به آنها کمک کند با آنها تماس بگیرید. به عنوان مثال اگر به دنبال کار هستید.

همچنین تماس های معنی دار داشته باشید ، اگر به دنبال کار هستید ، رزومه خود را فقط برای افراد حوزه خود ارسال کنید. اگر فقط ارتباطات فروش برقرار می کنید با افرادی که می دانید از شما می خرند یا ممکن است از شما خرید کنند تماس بگیرید. لیست مخاطب یکی از مهمترین کلیدهای موفقیت است ، بنابراین از آن سو abuse استفاده نکنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا