خانواده

سریال کره ای جنایی

بهترین سریال های جنایی کره ای [25 سریال برتر معمایی و پلیسی]

بهترین سریال های جنایی کره ای در ادامه معرفی شده‌اند. اگر شما هم به دنبال بهترین سریال های کره ای جنایی و معمایی برای تماشا هستید در ادامه با تکراتو همراه باشید.

اگر به دیدن فلیم و سریال علاقه دارید پس تاکنون فیلم و سریال کره‌ای نیز مشاهده کرده‌اید. سریال‌های کره‌ای از مهم‌ترین و جذاب‌ترین تولیدات دنیای فیلم و سریال هستند. این فیلم‌ها پس از پایان برای همیشه در خاطر می‌مانند.

سریال‌های ژانر معمایی، جنایی و هیجانی، به داستان گروه‌های مافیایی که درگیر مواد مخدر، جنایت‌ و قانون‌گریزی هستند می‌پردازد. این قبیل سریال‌ها، صحنه‌های تعقیب و گریز را به خوبی به تصویر می‌کشند. سطح خشونت و هیجان آن‌ها به قدری است که موجب علاقه‌ بسیاری از مخاطبان به این سبک شده است. برای اینکه با بهترین سریال های جنایی پلیسی کره ای آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2022

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های جنایی کره ای

 

View this post on Instagram

 

A post shared by رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر (@figar_ir)

انواع مختلفی از سریال‌های کرده‌ای در ایران شناخته شده هستند و مردم با آن‌ها خاطره دارند که می‌توان به افسانه جومونگ، جواهری در قصر و افسانه دونگی اشاره کرد. در ادامه برترین سریال معمایی کره ای معرفی شده‌اند. شما هم می‌توانید از بین سریال‌های معرفی شده بهترین را برای تماشا انتخاب کنید.

در میان تاریکی (Through the Darkness)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار : 2022
  •  کارگردان: Park Bo-ram
  •  بازیگران: Kim Nam Gil – Kim So Jin – Jin Seon Kyu

یکی از جدیدترین سریال های کره‌ ای در میان تاریکی است که به کارگردانی Park Bo-ram ساخته شده است. داستان سریال درباره سونگ ها یونگ است که شخصیت آرام و کاریزماتیک دارد. او یک جرم شناس است که سعی دارد با خواندن ذهن قاتل های سریالی آن ها را به دام بیاندازد.

این سریال بر اساس رمانی با همین نام در سال 2018 توسط کوون ایل یونگ ، اولین پروفایلر کره، بر اساس داستان واقعی نوشته شده است کیم نام گیل نقش سونگ ها یونگ، اولین پروفایلر جنایی کره را دارد، کسیکه درزمانی که کلمه پروفایلر حتی وجود ندارد، تلاش می‌کند به درون قاتلان سریالی نگاه کند و احساسات آن ها را بخواند.

او در تیم تجزیه و تحلیل رفتار جنایی پلیس سیول (سئول) است. اگرچه به نظر می‌رسد او فاقد احساسات است، اما او شخصیتی دارد که بیشتر از دیگران در انسان‌ها عمیق می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی تاریخی

بهترین سریال های کره ای

پنت هاوس 3 (The Penthouse 3: War in Life)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  •  سال انتشار: 2021
  • کارگردان Joo Dong Min
  • بازیگران Kim So Yeon – Eugene – Lee Ji Ah

این سریال در ادامه فصل اول و دوم که حول پنت هاوس یک آپارتمان لوکس صد طبقه در گانگنام ، در جریان است. داستان سریال پنت هاوس جنگ در زندگی در مورد خانواده‌های ثروتمندی است که در کاخ هِرا زندگی می‌کنند و فرزندانشان در بنیاد هنری چئونگ‌ها درس می‌خوانند.

شیم سوریون زن زیبا و ثروتمندی است که گذشته دردناکی را پشت سر گذاشته و به همراه  همسر تاجرش جو دان-ته در پنت هاوس کاخ هِرا زندگی می‌کند. سوریون بعدها متوجه می‌شود که جو دان-ته مسائل مهمی را از او مخفی کرده است.

اوه یون‌هی دیگر نقش‌ اصلی‌ سریال کره ای پنت هاوس، مادری تنها است که به همراه دخترش به-رونا در یکی از محله‌های سئول زندگی‌ می‌کند. او باوجود تمام پاپوش‌ها و آزار و اذیت‌هایی که از جانب دیگران نسبت به خودش و رونا می‌بیند تلاش می‌کند تا بهترین زندگی را برای دخترش فراهم کند و او را به اهدافش برساند.

چئون سوجین فرد ثروتمند و مغروری که معروف به سوپرانو است سعی دارد تا بنیاد چئونگ‌های پدرش که از معتبرترین مدارس خصوصی کره جنوبی است را اداره کند. او به طور اتفاقی با اوه یونهی همکلاسی دوران دبیرستانش که خصومتی قدیمی داشتند دیدار می‌کند و ماجراهایی بین آن‌ها بوجود می‌آید.

یک روز معمولی (One Ordinary Day)

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان Lee Myung Woo
  • بازیگران Kim Soo Hyun , Cha Seung Won , Lee Seol

یکی از بهترین سریال های جنایی کره ای ، سریال یک روز معمولی بوده که در سال 2021 ساخته شده است. کیم هیون سو (Kim Soo Hyun) یک دانشجوی معمولی است، اما ناگهان مظنون اصلی یک پرونده قتل می‌شود.

زندگی او به گودالی بی انتها فرو می رود. شین جونگ هان (Cha Seung Won) یک وکیل درجه سه است که به سختی موفق به قبولی در آزمون وکالت شده. او هرگز در هیچ کاری عالی نبوده، اما تنها کسی است که سعی می‌کند به کیم هیون سو کمک کند. از زمان ملاقات با کیم هیون سو، شین جونگ هان با یک سیستم حقوقی ظالمانه روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

نقاب (The Veil)

  •  سال انتشار: 2021
  • کارگردان: Kim Sung Yong
  • بازیگران: Namgoong Min – Park Ha Sun – Kim Ji Eun

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین سریال های جنایی کره ای را نام ببریم باید به سریال نقاب اشاره کنیم. در این سریال بازیگران محبوبی همچون Namgoong Min، Park Ha Sun، Kim Ji Eun به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اسن سریال روایتگر زندگی هان جی هیوک (Namgoong Min) که بهترین مامور سرویس اطلاعات ملی است. با دلیل برخی اتفاقات هان جی هوک از سرویس اطلاعات ملی ناپدید می‌شود و بعد از یک سال دوباره به این سازمان باز می‌گردد تا فرد خائنی که باعث سقوطش شد را پیدا کند.

راننده تاکسی (Taxi Driver)

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: Park Joon Woo
  • بازیگران: Lee Je Hoon – Esom

داستان سریال درباره کیم دو گی ( Lee Je Hoon ) بوده که فارغ التحصیل آکادمی نیروی دریایی بوده، اما زندگی او وقتی که مادرش توسط یک قاتل زنجیره‌ای به قتل می‌رسد دچار تغییر می‌شود.

بعد از آن او وارد شرکت Rainbow شد و به عنوان راننده تاکسی مشغول به کار می‌شود. او صرفا یک راننده تاکسی معمولی نیست بلکه به کمک متخصص آی تی ، گو یون و کانگ ها نا، یک وکیل پرشور و شوق، از جانب قربانی‌هایی که قانون نتوانسته حق آن‌ها را بگیرد، انتقام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای تاریخی

دانشکده حقوق (Law School)

  • سال انتشار: 2021
  • ژانر: درام حقوقی، جنایی

اگر ژانرهای حقوقی و جنایی با رگه‌هایی از طنز و روابط دوستانه را می‌پسندید، تماشای دانشکده حقوق که از بهترین سریال های جنایی کره ای است را از دست ندهید.

داستان این مجموعه تلویزیونی حول محور اتفاقاتی است که در دانشکده حقوق دانشگاه هانکوک رخ می‌دهد. یک روز در دانشکده جسد یکی از اساتید به نام سو بیونگ جو یافت می‌شود.

در ادامه استاد دیگری به نام یانگ به عنوان مظنون‌ اصلی دستگیر می‌شود. پس از آن برخی از دانشجویان تلاش می‌کنند تا پرده از راز مرگ استاد سو بردارند و حقیقت را آشکار کنند.

خوشبختی (Happiness)

  • سال انتشار: 2021
  • ژانر: ترسناک، جنایی

سریال خوشبختی از بهترین سریال های جنایی کره ای است که سروصدای بسیاری به پا کرد. بازیگران مطرح کره‌ای پارک هیونگ شیک و هان هیوجو هرکدام پس از وقفه چندین ساله، باری دیگر نام خود را برسر زبان‌ها انداختند.

سریال کره ای خوشبختی در آینده‌ای نچندان دور جایی که بیماری‌های عفونی به یک امر عادی تلقی شده‌اند رخ می‌دهد. داستان سریال Happiness درمورد یک آپارتمان نو ساز است که در آن اقشار مختلف جامعه زندگی می‌کنند و شیوع ناگهانی یک بیماری عجیب غریب و ترسناک همه چیز را بین آن‌ها تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

بهترین سریال های لی جونگ سوک

بازی مرکب (Squid Game)

  • سال انتشار: 2021
  • ژانر: اکشن، درام، معمایی، هیجان‌انگیز

Squid Game از بهترین سریال های کره ای جنایی و معمایی است که در کره جنوبی احساس متفاوتی نسبت به آن وجود دارد. بازیگران سریال بازی مرکب از بزرگترین ستارگان کره جنوبی هستند، از جمله لی جونگ جائه به عنوان ضدقهرمان، سئونگ گی هون، پدری که ناامیدانه بدهکار است و از یک غریبه کارت ویزیت دریافت می‌کند تا شاید راه حلی معجزه‌آسا به او پیشنهاد شود.

موش (Mouse)

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: کانگ چئول وو

این سریال باتوجه به ایده منحصربفرد فیلم‌نامه‌اش به سرعت توانست محبوبیت قابل توجهی بدست آورد. همچنین موفق شد تا امتیاز 8.7 را از کاربران رسانه IMDb دریافت کند.

داستانی مهیج از نگاهی متفاوت برای بهره‌گیری از بیمران روانی یا مجرمان برای اهداف شوم در سریال کره‌ای و جنایی موش به تصویر کشیده شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2022

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

فراتر از شر (Beyond Evil)

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: نا یون شیم

سریال فراتر از شر در ژانر هیجان‌انگیز و رازآلود در طبقه فیلم‌های جنایی روایتی بسیار جذاب و پرهیجان از یک قاتل سریالی ماهر و سابقه دار را به تصویر خواهد کشید.

به‌طورکلی در سریال فراتر از شر علاوه بر موضوع جذاب، نگاه عمیق و ریزبینانه در یک پرونده به خوبی هیجان مورد نظر سازندگان را در قالب یک شخصیت نترس را جلوه‌گر کرده است.

اما روایت سریال داستان مردی را بیان می‌کند که به دنبال یک قاتل سریالی درحال بازگشت است. سرنخ‌های پرونده و حوادث در پیش، کشف هویت قاتل را بسیار برای این دو پیچیده کرده است.

نام من (My Name)

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: جین مین کیم

نام من یکی بهترین سریال های جنایی پلیسی کره ای است که بسیار محبوب است. داستان فیلم زندگی دختری را به تصویر می‌کشد که با پوشش و مخفی کردن هویت پلیس خود عضو باند خلافکاران می‌شود تا راز فتل پدرش را پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های چینی 2022

سورینام (Suriname)

  • سال انتشار: 2021
  • ژانر: درام و جنایی
  • کارگردان:‌ جانگ بین‌یون

داستان سریال سورینام براساس داستان واقعی یک مرد کره‌ای است، که در سورینام، کشوری در آمریکای جنوبی، قاچاقچی مواد مخدر می‌شود. در طی این سریال که در سال ۲۰۲۱ تولید شده است، اتفاقاتی که بر سر این مرد آمده است را خواهیم دید.

سورینام یکی از بهترین سریال های جنایی پلیسی کره ای است. در این مطلب بهترین سریال های جنایی کره ای معرفی شده‌اند. سریال‌هایی که همگی محبوب هستند و مخاطبانی بسیار دارند. اگر به دیدن فیلم و سریال علاقه دارید پس از دیدن این فیلم‌ها نیز غافل نشوید.

گل شیطان (The Flower Of Evil)

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان: چول-گیو کیم

سریال گل شیطان از بهترین سریال های جنایی کره ای است. داستان این سریال زندگی مجرم سابقی را نشان می‌دهد که هویتش را تغییر داده و زندگی جدیدی را آغاز کرده است.

این مرد با زنی کارآگاه ازدواج کرده است. رفته، رفته همسرش به کشف راز او نزدیک خواهد شد! چالش ذهنی که آرام در ذهن مخاطب همزمان با همسر این مرد گسترش پیدا خواهد کرد، درکنار رابطه عاطفی که زیبا به نمایش درآمده، از دیگرا دلایل موفقیت درام این سریال است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های 2022

بهترین سریال های مشابه see

آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland)

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان: شینسوکه ساتو

سریال کره ای آلیس در سرزمین مرزی در ژانر فانتزی، رازآلود، هیجان‌انگیز و اکشن است که داستان آن زندگی مجرمانی را نشان می‌دهد که بی‌کار هستند یا حوصله‌اشان سر رفته است از همین رو وارد رقابتی برای بقا در دنیایی موازی خواهند شد!

پیشخوان عجیب و غریب (The Uncanny Counter)

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان: سون دونگ یو

یکی دیگر از برترین سریال معمایی کره ای سریال پیشخوان عجیب و غریب است. داستان جذاب و هیجانی سریال پیشخوان عجیب و غریب زمانی اتفاق می‌افتد که کارکنان یک فروشگاه نودل با مهارت‌ و استعداهای فراطبیعی، به طور دائم با نیروهای تاریکی (شیاطین) و شکارچیان نور یا روز در چالش خواهند بود. اما این همه ماجرا نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های سیتکام

خانه شیرین (Sweet Home)

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان: یانگ وو جانگ

موضوع ترسناک و مهیج سریال کره ای خانه شیرین با روایت زندگی پسری که خانواده‌اش را از دست داده و باید تنها زندگی کند آغاز خواهد شد.

او در حادثه‌ای بسیار وحشتناک خانواده‌اش را از دست داده و همین موضوع سرنوشت او را تغییر خواهد داد. اما او کلید نجات بشریت از چنگال هیولاهای ترسناک خواهد بود. اگر خودش تسخیر شود چه خواهد شد؟ چالش او تنها شیاطین نیستند؛ او باید با زمان نیز مبارزه کند!

کارآگاه خوب (The Good Detective)

  • سال انتشار: 2020
  • ژانر: درام،‌ جنایی و کارآگاهی
  • کارگردان:‌ جو نام‌گوک

سریال کارآگاه خوب نیز یکی از محبوب‌ترین‌هاست. در داستان این سریال کانگ دو چانگ کارآگاهی با هجده سال سابقه است که در اینچئون متولد شده است. او پرونده‌های مختلف را با استفاده از تجربیات و روابط خود با دیگران، استدلال و کنار هم قرار دادن موقعیت‌ها حل می‌کند.

اوه جی هیوک نیز یک کارآگاه نخبه است. او ۹ سال سابقه کار دارد. برخلاف کانگ دو چانگ، او با استفاده از شواهد و بینش در مورد روان جنایتکار، موارد را بررسی می‌کند.

به دلیل ضربه ای که در دوران کودکی به او وارد شده است، احساساتش را به اشتراک نمی‌گذارد. او به لطف عموی ثروتمندش و میراثی که به جای گذاشته است، ثروت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های اکشن

بهترین سریال های ابرقهرمانی

ولگرد (Vagabond)

  • سال انتشار: 2019
  • کارگردان: یو این سیک

یکی از بهترین سریال های جنایی کره ای ولگرد است. داستان مهیج و رازآلود سریال زندگی یک مرد معمولی را نشان می‌دهد که ناخواسته در مرکز یک پرونده رسوایی بزرگ فساد قرار می‌گیرد.

بازیگران آن لی سونگ گی در نقش چا دال گرون، بائ سوزی در نقش برو هاه ری و جونگ هی مون، کادر ایفای نقش فیلم ولگرد را تکمیل کرده‌اند.

غریبه‌هایی از جهنم (Hell Is Other People)

  • سال انتشار: 2019
  • کارگردان: چانگ هی لی

سریال ترسناک و جنایی کره‌ای غریبه‌هایی از جهنم داستانی بسیار جذاب و مهیج دارد.  این سریال زندگی مردی نویسنده که علاقه‌مند به روایات جنایی و ترسناک است را به تصویر می‌کشد.

این مرد در ساختمانی ساکن خواهد شد که همسایه‌های او را غریبه‌های از جهنم و سایه‌ها تشکیل داده‌اند. این سریال یکی از بهترین سریال های جنایی کره ای است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های خارجی

ترتیب تماشای سریال های مارول

غریبه ـ جنگل مخفی ( Stranger Secret – Forest)

  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • ژانر: جنایی، درام، مهیج

کارآگاهی که به نور حساسیت دارد، طی عمل جراحی برای رفع این مشکل، حس همدردی و مهارت‌های اجتماعی خود را هم از دست می‌دهد.

او در مسیر یافتن معمای پروندۀ قاتلی سریالی قرار می‌گیرد و در این مسیر دستیاری هم او را همراهی می‌کند. هرچه این دو در مسیر کشف روابط و معماهای قتل‌های زنجیره‌ای بیشتر پیش می‌روند، به فسادی سازمان‌یافته در دولت و ارتباطش با شرکتی بزرگ پِی می‌برند.

تونل – Tunnel

  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • ژانر: جنایی و معمایی
  • کارگردان:‌ شین یونگ‌هی

در سال ۱۹۸۶، پارک گوانگ‌هو به عنوان کارآگاه موفق کار می‌کند. با این حال، هنگامی که او در یک پرونده قتل سریالی پیش قدم می‌شود و هنگامی که از یک تونل عبور می‌کند و در حال تعقیب مجرم است، زندگی او تغییر می‌کند.

او ۳۰ سال به آینده سفر می‌کند، یعنی به سال ۲۰۱۶، جایی که با شریک جدیدی به نام کیم سئون‌جائه، کارآگاهی نخبه و غیر عادی، که توانایی بالایی در تحقیق دارد، آشنا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس

بهترین سریال های کمدی خارجی

فوق برنامه (Extracurricular)

  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • ژانر: درام جنایی
  • کارگردان:‌ کیم جین‌مین

برترین سریال معمایی کره ای که می‌توان معرفی کرد، فوق برنامه است. اوه جی‌سو دانش‌آموز برتر کلاس است. او جدا از پدرش زندگی می‌کند، به همین دلیل برای کسب درآمد، یک تجارت غیرقانونی را اداره می‌کند.

بای گیو‌ری نیز از خانواده‌ای ثروتمند است. او تحت فشار والدینش است، زیرا از او می‌خواهند که مشاغل خانوادگی را در دست بگیرد. وقتی گیووری راز جی‌سو را می‌فهمد، جی‌سو چاره‌ای ندارد جز اینکه او را نیز وارد کار کند.

همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه سئو مین‌هی، یکی از همکلاسی‌های آن‌ها که در این حرفه نیز فعالیت می‌کند، توسط پلیس دستگیر می‌شود.

شریک مشکوک (Suspicious Partner)

  • سال انتشار: 2017
  • ژانر: جنایی
  • کارگردان:‌ پارک سون‌هوو

این سریال درباره نو جی‌ووک، یک دادستان و یون بونگ‌هی، یک کارآموز دادستانی و نحوه همکاری آن‌ها بر یک پرونده اسرارآمیز در مورد یک قاتل حیله‌گر روانی است. آن‌ها متوجه می‌شوند که توسط گذشته خود به هم مرتبط هستند. یک قاتل فراموشکار می‌تواند موردی بسیار خطرناک باشد.

نوه جی‌ووک دادستانی است که با توجه به شرایط، شغل خود را تغییر می‌دهد و به یک وکیل خصوصی تبدیل می‌شود. یون بونگ‌هی نیز زمانی که جی‌ووک دادستان بود، نزد او به کارآموزی می‌پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

سیگنال (Signal)

  • سال انتشار: ۲۰۱۶
  • ژانر: فانتزی، درام و جنایی
  • کارگردان:‌ کیم وون‌سئوک

سیگنال یکی از بهترین سریال های جنایی کره ای است. این سریال از حوادث جنایی واقعی در کره الهام گرفته  از جمله قتل‌های سریالی هواسونگ. یک واکی تاکی به کارآگاهی در سال ۱۹۸۹ اجازه می‌دهد تا با یک مورد سرد از سال ۲۰۱۵ ارتباط برقرار کند. این دو با قدرت پیش‌بینی و آینده‌نگری، نه تنها جنایات را حل می‌کنند، بلکه از وقوع آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

پسران بد (Bad Guys)

  • سال انتشار: ۲۰۱۴
  • ژانر: اکشن، جنایی و معمایی
  • کارگردان:‌ کیم جونگ‌مین

پسران بد از بهترین سریال های کره ای جنایی و معمایی است که با بازی پارک هه جین و کیم سانگ جونگ در 11 قسمت 60 دقیقه‌ای به نویسندگی هان جونگ هون و کارگردانی کیم جونگ مین در سال 2014 برای شبکه OCN تهیه و تولید شده است.

داستان این فیلم اکشن و جنایی از آنجایی شروع می‌شود که یک اتوبوس که حاوی زندانیان خطرناکی است فراری داده می‌شود، اکنون گروهی از پلیس‌های باتجربه وظیفه دارند تا این زندانیان را پیدا کرده و به زندان برگردانند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های 2022
  • بهترین فیلم های اکشن 2022 
  • بهترین فیلم های عاشقانه 2022
  • بهترین انیمیشن های 2022
  • بهترین فیلم های کمدی 2022

.

نظر شما در خصوص بهترین سریال های جنایی کره ای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 






در این مطلب تصمیم داریم تا بهترین سریال‌های جنایی کره ای را به شما معرفی نماییم. بعد از پایان سریال بازی مرکب و موفقیت چشمگیرش، سیر عظیمی از مخاطبان سینما علاقه‌مند به مشاهده دیگر آثار کره‌ای شدند. فیلم وسریال‌هایی که همیشه با ایده‌های جسورانه و نو کره‌ای‌ها سبک منحصربفرد خود را به خوبی به نمایش می‌گذارد. گاهی فرهنگ خاص و واکنش‌های بازیگران در کنار ساده بودن درک شخصیت‌ها در آثار کره ای بسیار برای برخی مخاطبان خوشایند است.

اما در این مطلب تصمیم داریم تا مثل همیشه، بهترین‌ها را بررسی کنیم! همچنین پیش‌تر لیست پخش 10 فیلم برتر علمی تخیلی سال 2021 را در روکیدا بررسی نموده‌ایم. مطالب بهترین فیلم‌های بر اساس کتاب، بهترین فیلم و سریال‌های کمدی کره‌ای را نیز اینجا ببینید. در ادامه با پرونده‌های محبوب جنایی کره ای همراه روکیدا باشید!

بهترین سریال های جنایی کره ای به انتخاب روکیدا: 10 سریال از بهترین روایات رازآلود و هیجانی سینمای کره!

1-سریال جنایی کره ای موش 2021 Mouse: استفاده از بیماران روانی!

سریال کره ای موش یا Mouse در ژانر رازآلود، جنایی و اکشن در سال 2021 منتشر شد. این سریال باتوجه به ایده منحصربفرد فیلم‌نامه‌اش به سرعت توانست محبوبیت قابل توجهی بدست آورد. همچنین موفق شد تا امتیاز 8.7 را از کاربران رسانه IMDb دریافت نماید. داستانی مهیج از نگاهی متفاوت برای بهره‌گیری از بیمران روانی یا مجرمان برای اهداف شوم در سریال کره ای و جنایی موش به تصویر کشیده شده است.

كارگردانی سریال موش برعهده  کانگ چئول وو (Kang Cheol-woo) بوده است. نويسنده فیلم‌نامه ران چوی (Ran Choi) این روایت جذاب را به تصویر کشیده است. بازيگران اصلی سریال موش را نیز لی سونگ گی (Lee Seung-gi) درنقش یونگ با رئوم، لی هی جون (Lee Hee-joon)درنقش برو مو چی و پارک جو هیون (Park Joo-Hyun) تکمیل نموده‌اند.

1-سریال جنایی کره ای موش 2021 Mouse: استفاده از بیماران روانی!

2-سریال جنایی کره ای سیگنال Signal 2016: پرونده‌ حل نشده از گذشته تا زمان حال!

سریال جنایی کره ای سیگنال در ژانر اکشن، جنایی و درام محصول سال 2016 است. همچنین چاشنی موضوع سفر در زمان و حضور دو کارگاه در زمان گذشته و حال به ذات علمی تخیلی فیلم روح پررنگ‌تری می‌بخشد. درامی قدرت‌مند با پرونده جنایی مربوط به یک دختر کوچک در 15 سال گذشته، که حل نشده باقی مانده است، هیجان فیلم نامه را نیز بیشتر می‌کند.

2-سریال جنایی کره ای سیگنال Signal 2016: پرونده‌ حل نشده از گذشته تا زمان حال!

این سریال موفق شده از رسانه IMDB امتیاز 8.6 را دریافت نماید. درام ماجرا با تاثیر این حادثه بعد از 15 سال، در کنار ایفای نقش باورپذیر بازیگران با کارگردانی زیرپوستی، جلوه فیلم سینگنال را جذاب‌تر نموده است. كارگردانی  و نویسندگی فیلم سیگنال (Signal) برعهده محمد عمر فاروک (Muhammad Omar Faruk) بوده است. بازيگران اصلی و مشهور فیلم سینگنال، لی جیحون (Lee Jehoon) در نقش پارک هه یونگ، کیم هی سو (Kim Hye-su) در نقش چا سو هیئون و چو جین وونگ (Cho Jin-woong) می‌باشند.

2-سریال جنایی کره ای سیگنال Signal 2016: پرونده‌ حل نشده از گذشته تا زمان حال!

3-سریال جنایی کره ای گل شیطان The Flower Of Evil 2020: مجرم سابق و همسری کارآگاه در روایتی رازآلود!

سریال گل شیطان یا The Flower of Evil محصول سال 2020 از کمپانی استدیو اژدها (Studio dragon) در ژانر جنایی، رازآلود، درام و عاشقانه از بهترین‌های این ژانر در سینمای کره جنوبی است. این سریال موفق به دریافت امتیاز 8.7 از کاربران رسانه IMDB شده است. داستان سریال زندگی مجرم سابقی را نشان می‌دهد که هویتش را تغییر داده و زندگی جدیدی را آغاز کرده است. این مرد با زنی کارآگاه ازدواج کرده است. رفته، رفته همسرش به کشف راز او نزدیک خواهد شد! چالش ذهنی که آرام در ذهن مخاطب همزمان با همسر این مرد گسترش پیدا خواهد کرد، درکنار رابطه عاطفی که زیبا به نمایش درآمده، از دیگرا دلایل موفقیت درام این سریال است.

3-سریال جنایی کره ای گل شیطان The Flower Of Evil 2020: مجرم سابق و همسری کارآگاه در روایتی رازآلود!

كارگردانی برعهده چول-گیو کیم (Cheol-gyu Kim) و نويسنده‌گی فیلم‌نامه از یو جونگ هی (Yoo Jung-Hee) بوده است. بازيگران اصلی فیلم گل شیطان را لی جون گی (Lee Joon-Gi)درنقش هیون سو، مون چای وون (Moon Chae-Won) و سئو هیون وو (Seo Hyun-woo) تکمیل نموده‌اند.

4-سریال جنایی کره ای فراتر از شر Beyond Evil 2021: داستانی مهیج و رازآلود از یک قاتل سریالی مخوف!

سریال فراتر از شر یا فراتر از شیطان (Beyond Evil) محصول سال 2021 از کمپانی نتفلیکس (Netflix) می‌باشد. سریال فراتر از شر در ژانر هیجان‌انگیز و رازآلود در طبقه فیلم‌های جنایی روایتی بسیار جذاب و پرهیجان از یک قاتل سریالی ماهر و سابقه دار را به تصویر خواهد کشید. سریال فراتر از شر یا Beyond Evil موفق به دریافت امتیاز 8.2 از سوی کاربران IMDb شده است. به‌طورکلی در سریال فراتر از شر علاوه بر موضوع جذاب، نگاه عمیق و ریزبینانه در یک پرونده به خوبی هیجان موردنظر سازندگان را در قالب یک شخصیت نترس را جلوه‌گر نموده است.

اما روایت سریال داستان مردی را بیان می‌کند که به دنبال یک قاتل سریالی درحال بازگشت است. سرنخ‌های پرونده و حوادث در پیش، کشف هویت قاتل را بسیار برای این دو پیچیده کرده است. Beyond Evil یا فراتر از شر به كارگردانی نا یون شیم (Na-Yeon Shim) و قلم نويسنده سو جین کیم (Su-jin Kim) شکل گرفته است. بازيگران اصلی آن را شین هاکیون (Shin Ha-kyun) در نقش لی دونگ شیک ، یئو جین گو (Yeo Jin-gu) درنقش هان جو برد و سونگ یون چوی (Sung-eun Choi) تکمیل کرده‌اند.

5-سریال رازآلود کره ای ولگرد 2019 Vagabond: مردی معمولی و رسوایی بزرگ!

سریال ولگرد (Vagabond) از بهترین سریال‌های جنایی کره ای است. سریال ولگرد در ژانر رازآلود و درام هیجان‌انگیز، در سال 2019 از کمپانی مشهور نتفلیکس (Netflix) منتشر شد. فیلم ولگرد امتیاز 8.2 را از کاربران رسانه IMDB دریافت نموده است. داستان مهیج و رازآلود سریال زندگی یک مرد معمولی را نشان می‌دهد که ناخواسته در مرکز یک پرونده رسوایی بزرگ فساد قرار می‌گیرد.

كارگردانی سریال ولگرد برعهده  یو این سیک (Yu In-sik) و نويسنده‌ فیلم‌نامه چول جانگ جوان (Young Chul Jang) بوده است. بازيگران لی سونگ گی (Lee Seung-gi) در نقش چا دال گرون، بائ سوزی (Bae Suzy) در نقش برو هاه ری و جونگ هی مون (Jung-hee Moon) کادر ایفای نقش فیلم ولگرد را تکمیل نموده‌اند.

6-سریال جنایی کره ای نام من My Name 2021: تلاش برای پیداکردن علت قتل پدر!

سریال جنایی کره ای نام من یا My Name از دیگر سریال‌های کره ای و محبوب کمپانی نتفلیکس در سال 2021 است. سریال کره ای نام من در ژانر جنایی، اکشن و درام می‌باشد. این سریال امتیاز 7.9 را از سوی کاربران رسانه IMDB دریافت نموده است. داستان فیلم زندگی دختری را به تصویر می‌کشد که با پوشش و مخفی کردن هویت پلیس خود عضو باند خلافکاران می‌شود تا راز فتل پدرش را پیدا کند.

كارگردانی سریال کره ای نام من برعهده جین مین کیم (Jin-min Kim) در کنار نويسندگی بادا کیم( Ba-da Kim) شکل گرفته است. بازيگران این سریال درام و جنایی کره ای، هی سون پارک (Hee-soon Park) در نقش من جین چوی، آن بو هیون (Ahn Bo-Hyun) در نقش پیل دو جئون و هان سو هی (Han So-hee) می‌باشند.

7-سریال ترسناک کره ای غریبه هایی از جهنم 2019 Hell Is Other People: گرفتاری در ساختمان سایه‌ها!

سریال ترسناک و جنایی کره ای غریبه هایی از جهنم محصول سال 2019 با امتیاز 7.9 از رسانه IMDb دریافت کرده است. داستان بسیار جذاب و مهیج این سریال زندگی مردی نویسنده که علاقه‌مند به روایات جنایی و ترسناک است را به تصویر می‌کشد. این مرد در ساختمانی ساکن خواهد شد که همسایه‌های اورا غریبه‌های از جهنم و سایه‌ها تشکیل داده‌اند.

 

سریال غریبه هایی از جهنم Hell Is Other People به كارگردانی چانگ هی لی (Chang-hee Lee) و نويسنده‌گی یی دو یونگ (Yi-Do Jung) و با ایفای نقش بازيگران، سیوان ییم (Si-wan Yim) در نقش یون جونگ وو، لی دونگ ووک (Lee Dong-Wook) در نقش سئو مون جو و لی جونگ یون (Lee Jeong-eun) به تصویر کشیده شده است.

8-سریال رازآلود کره ای آلیس در سرزمین مرزی 2020 Alice in Borderland

سریال کره ای آلیس در سرزمین مرزی در ژانر فانتزی، رازآلود، هیجان‌انگیز و اکشن از کمپانی نتفلیکس در سال 2020 منتشر شد. این سریال موفق به دریافت امتیاز 7.6 از کاربران رسانه IMDB شده است. شاید به‌طورکلی روایت آن مشابه با سریال بازی مرکب باشد! چرا که داستان سریال زندگی مجرمانی را نشان می‌دهد که بی‌کار هستند یا حوصله‌اشان سر رفته است از همین رو وارد رقابتی برای بقا در دنیایی موازی خواهند شد!

سریال آلیس در سرزمین مرزی به كارگردان شینسوکه ساتو (Shinsuke Sato) و نويسندگی هارو آسو (Haro Aso)، و با ایفای نقش کنتو یامازاکی (Kento Yamazaki)در نقش ریوهی آریسو، تائو تسوچیا (Tao Tsuchiya) در نقش یوزوها یوساگی و تاکانوبو شیوهارا (Takanobu Shiohara) پرداخته شده است.

9-سریال هیجان انگیز کره ای پیشخوان عجیب و غریب The Uncanny Counter 2020: عجیب‌ترین کادر فروشگاه!

سریال کره ای پیشخوان عجیب و غریب یا The Uncanny Counter در ژانر فانتزی، هیجان‌انگیز و اکشن در سال 2020 از کمپانی نتفلیکس منتشر شد. این سریال موفق به دریافت امتیاز 8.1 از رسانه IMDb شده است. اما داستان جذاب و هیجانی سریال پیشخوان عجیب و غریب زمانی اتفاق میافتد که کارکنان یک فروشگاه نودل با مهارت‌ و استعداهای فراطبیعی، به طور دائم با نیروهای تاریکی (شیاطین) و شکارچیان نور یا روز در چالش خواهند بود. اما این همه ماجرا نیست.

كارگردانی سریال پشخوان عجیب و غریب یا The Uncanny Counter برعهده سون-دونگ یو (Seon-Dong Yu) در کنار نويسندگی سه بام کیم (Se-bom Kim) بوده است. بازيگران این سریال را نیز بیونگ-گیو جو (Byeong-gyu Jo)درنقش سو، جون سانگ یو (Joon-Sang Yoo)در نقش گا ما تاک و سه جونگ کیم (Se-Jeong Kim) تکمیل نموده‌اند.

10-سریال ترسناک کره ای خانه شیرین Sweet Home 2020: همه تسخیر خواهند شد!

سریال کره ای ترسناک و هیجان‌انگیز خانه شیرین یا Sweet Home محصول کمپانی نتفلیک در سال 2020 می‌باشد. این سریال امتیاز 7.4 را از سوی کاربان رسانه IMDB دریافت نموده است. موضوع ترسناک و مهیج سریال کره ای خانه شیرین با روایت زندگی پسری که خانواده‌اش را از دست داده و باید تنها زندگی کند آغاز خواهد شد. او در حادثه‌ای بسیار وحشتناک خانواده‌اش را از دست داده و همین موضوع سرنوشت او را تغییر خواهد داد. اما او کلید نجات بشریت از چنگال هیولاهای ترسناک خواهد بود. اگر خودش تسخیر شود چه خواهد شد؟ چالش او تنها شیاطین نیستند؛ او باید با زمان نیز مبارزه کند!


تا کنون 9 قسمت از این سریال از کمپانی نتفلیکس منتشر شده است. كارگردانی سریال کره ای خانه شیرین یا Sweet Home برعهده یانگ وو جانگ (Young-woo Jang) و نويسنده كيم كان بى (Kim Kan-bi) بوده است. بازيگران اصلی این سریال سانگ کانگ (Song Kang) در نقش چه هیون سو لی جین ووک (Lee Jin-Wook) در نقش پيون ووك و لی سی یونگ (Lee Si-young) می‌باشند.

 

منبع: تحریریه روکیدا  و امتیازات رسانه IMDB 

 


در این نوشتار از سایت فیگار به معرفی بهترین سریال های جنایی کره ای 2022 و تمام دوران خواهیم پرداخت. با محبوب‌ترین و مهم‌ترین‌ها در این مقاله آشنا شوید.

در نوشتار معرفی بهترین سریال های معمایی کره ای سعی بر شناسایی مهم‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌ها در ژانر معمایی، جنایی و هیجان انگیز بوده است. این سریال‌ها محصول کشور کره هستند که یکی از بهترین‌ها در ساخت سریال های جنایی محسوب می‌شوند. در ادامه نوشتار بهترین سریال های رازآلود کره ای همراه ما بمانید.

بهترین سریال های جنایی کره ای

محبوب‌ترین‌ها از نگاه سایت فیگار

  • بهترین سریال های جنایی کره ای 2022
    • کافه مینامدانگ
    • مانی هیست
    • عدالت برای نوجوانان
  • بهترین سریال های جنایی کره ای 2021
    • راننده تاکسی
    • دانشکده حقوق
    • قاضی شیطان
    • یک روز معمولی
  • محبوب‌ترین سریال های کره ای جنایی
    • کارآگاه خوب
    • سورینام
    • سیگنال
    • شریک مشکوک
    • غریبه
    • فوق برنامه
    • تونل
    • پسران بد
بهترین سریال های جنایی کره ای

سریال‌های ژانر معمایی، جنایی و هیجانی، به داستان گروه‌های مافیایی که درگیر مواد مخدر، جنایت‌ و قانون‌گریزی هستند می‌پردازد. این قبیل سریال‌ها، صحنه‌های تعقیب و گریز را به خوبی به تصویر می‌کشند. سطح خشونت و هیجان آن‌ها به قدری است که موجب علاقه‌ بسیاری از مخاطبان به این سبک شده است.

شما می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های کره ای محبوب خود را از کانال‌ها و سایت‌هایی که در مقاله‌های بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال و بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال کره ای معرفی نموده‌ایم، به راحتی دانلود نمایید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر (@figar_ir)

در نوشتار بهترین سریال های جنایی کره ای محبوب‌ترین و مهم‌ترین سریال های این کشور را برای شما معرفی نموده‌ایم و خلاصه‌ای از داستان آن‌ها را برای شما شرح داده‌ایم. از این طریق می‌توانید سریال دلخواه خود را به راحتی انتخاب نمایید.

  • بهترین فیلم های کره ای تاریخ سینما + 2022 و 2021
  • بهترین سریال های کره ای تاریخ سینما + 2022 و 2021

Cafe Minamdang

بهترین سریال های جنایی کره ای 2022
  • نام فارسی: کافه مینامدانگ
  • محصول سال: ۲۰۲۲
  • ژانر: کمدی، جنایی
  • کارگردان:‌ گو جائه هیون
  • ستارگان: سئو این گوک، اوه یون سئو، می‌نا کانگ
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: 18

داستانی در مورد فردی که در گذشته تبهکاری حرفه‌ای بود و اکنون به عنوان یک کلاهبردار کار می‌کند. او در قالب یک فالگیر به کلاهبرداری می‌پردازد. یک کارآگاه زن در پی دستگیری او با تبهکار سابق داستان درگیر می‌شود.

سریال کافه مینامدانگ بر اساس یک رمان وب از جونگ جائه‌ها ساخته شده است. قسمت اول سریال با بیرون آمدن مردی از ماشین و تعظیم مردم به او آغاز می‌شود. به نظر می‌رسد که او یک فرد ثروتمند است. در واقع، او یک “شمن” است. (شمن: فالگیر؛ شخصی که به‌ویژه در میان برخی از مردم شمال آسیا و آمریکای شمالی، به جهان ارواح خوب و بد دسترسی دارد و در آن تأثیر می‌گذارد. به طور معمول چنین افرادی در طی مراسمی وارد حالت خلسه می‌شوند و فال و شفا می‌گیرند.)

با نگاه به احترام و اهمیتی که مردم برای او قائل هستند به نظر می‌رسد که او در کار خود بسیار خوب باشد. برای این شمن، عطر و رایحه بسیار مهم است زیرا او نمی‌تواند هیچ بوی بدی را تحمل کند. فقط با نگاه کردن به چهره یک فرد، می‌تواند در مورد انرژی‌ او نظر دهد. “شمن نام هان جون” هر مشکلی را با کمک مهارت‌های خود می‌تواند حل کند و برای همین بسیار محبوب است.


ضمن آشنایی با بهترین سریال های جنایی کره ای می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:

  • بهترین سریال های کره ای 2022

اعتماد به نفس “نام هان جون” در جملاتی مانند “من به این همه محبوبیت افتخار می‌کنم” منعکس می‌شود. دخترانی را می‌توان دید که بیرون از خانه شمن منتظرند تا فقط به او نگاه کنند. عنوان این سریال نیز نام کافه اوست. اپیزود اول راز قدرت‌های هان جون را فاش می‌کند و شما پس از کشف آن خنده‌تان می‌گیرد.

ستوان “هان جائه هوی” که از گذشته با هان جون آشنایی دارد، به دنبال دستگیری این شمن است. صحنه‌ای از نام هان جون و دوستانش که در حال تعقیب ستوان هان جائه هوی هستند، یکی از خنده‌دارترین صحنه‌های کل سریال است. ستوان هان جائه هوی نمونه خوبی از یک افسر پلیس شایسته است. طرح سریال به نظر منحصر به فرد است، اما مسئله این است که تا پایان سریال اصالت خود را حفظ خواهد کرد؟

بازیگران به خصوص “Seo In-guk” به خوبی درخشیده‌اند. سئو این گوک آخرین بار در Doom At Your Service حضور داشت و در آن نقش Myul Mang را بازی کرد. او به خوبی می‌داند که چگونه نقش خود را به یک شخصیت تبدیل کند. بازی او در نقش شمن، طرز صحبت کردن او مانند یک شمن، طرز راه رفتن، بیان و لباس پوشیدن او بسیار جالب است. همه بازیگران کار خود را عالی انجام داده و کاملا در نقش خود غرق شده‌اند.

Money Heist: Korea

بهترین سریال های جنایی کره ای
  • نام فارسی: سرقت پول: کره
  • محصول سال: ۲۰۲۲
  • ژانر: اکشن، معمایی،‌ جنایی
  • کارگردان:‌ کیم هونگ سون
  • ستارگان: یو جی تائه، کیم یون جین و پارک هائه سو
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: 12

سریال سرقت پول کره‌ای، ورژن جدید سریال مانی هیست اسپانیایی است که از پلتفرم نتفلیکس به نمایش درآمد. می‌توانید به رجوع به کانال تلگرام فیگار، این سریال را دانلود نمایید. در این سریال یو جی تائه نقش پروفسور، کیم یون جین نقش راکل ماریو، پارک هائه سو نفش برلین، کیم جی هون نقش دنور و جئونگ جونگ سئو نیز نقش توکیو را به عهده خواهند داشت.

6 اپیزود ابتدایی این سریال به خوبی داستان را متراکم کرد و پیچ و خم‌ها به درستی زمان‌بندی شده بودند؛ از پروفسوری که طرح نقشه‌اش را ریخت، تا دلبستگی به بازرس پلیس، سئو وو جین، تیمی که از هم پاشیدند و در پایان دور هم جمع شدند، این درام همه چیز را داشت! حتی به تصویر کشیدن تنش در میان کره شمالی و کره جنوبی نیز در پشتوانه این طرح بود.

در حالی که جنبه عاشقانه در این سریال برجسته نبود، اما جوانه زدن روابط در داخل و خارج از ضرابخانه در تلاطم بود! از پروفسور و سئو وو جین گرفته تا یون می‌سان و دنور و همچنین توکیو و ریو؛ پیشرفت این زوج‌ها دیدنی بود! این ماجراها کمی به خط داستانی آرامش می‌بخشد.

“پارک هه سو” که پیش‌تر به عنوان یک شخصیت حیله‌گر در “سریال بازی مرکب” حضور داشت، در مانی هیست نیز نقش حیله‌گر برلین را برعهده داشت و از ایفای کاراکتر منفی عقب نشینی نکرد. این باعث می‌شد گاهی از این شخصیت متنفر باشیم.

با اینکه هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با گذشته پروفسور در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد، هدف او گرفتن انتقام از همسر سابق سئو وو جین، که یک سیاستمدار قدرتمند است، باشد. در حالی که احساسات شخصی او بر سر راهش قرار می‌گرفت، اما از ماموریت خود دور نشد.

Juvenile Justice

بهترین سریال های جنایی کره ای
  • نام فارسی: عدالت برای نوجوانان
  • محصول سال: ۲۰۲۲
  • ژانر: درام، جنایی
  • کارگردان:‌ جونگ چان هونگ
  • ستارگان: ریچ تینگ، تام چوی، کیم هی سو
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: 10

یک قاضی نامحترم که مجرمان نوجوان را تحقیر می‌کند، برای رسیدگی به دادگاه نوجوانان انتخاب می‌شود. او نقش پیچیده‌ای را در بررسی مجازات مجرمان جوان بر عهده می‌گیرد. این سریال روایت و شخصیت‌ها را از طریق پرونده‌های مختلفی که در مقابل دادگاه قرار می‌گیرد و شامل مجرمان جوان می‌شود، بررسی می‌کند.

سریال با نمایش خشم مردم شروع می‌شود. آن‌ها خواستار لغو قانون اشتباه در رابطه با نوجوانان هستند. عاملان جرم باید به دست عدالت سپرده شوند، در غیر این صورت به این دلیل که زیر سن قانونی هستند، از چنگال قانون می‌‌گریزند.

قاضی قصه‌ما به نام “سیم یون سوک” که یک قاضی خشن و سختگیر است، در مصاحبه‌ای می‌گوید که از 3000 قاضی در کره جنوبی، تنها 0.6 درصد در دادگاه‌های نوجوانان کار می‌کنند. او می‌گوید که به دلیل همین کمبود و تمایلش برای بهبود سیستم عدلی و قضایی نوجوانان، برای کار در دادگاه‌های نوجوانان گام برداشته است. سیم یون سوک در ابتدای سریال “عدالت برای نوجوانان” اظهار می‌دارد که با کودکان بزهکار همدردی ندارد. او احساس می‌کند که یک اشتباه باید اشتباه تلقی شود و نباید صرفا به این دلیل که متهم سن کمی دارد، در مجازاتش تخفیف داده شود.


ضمن آشنایی با بهترین سریال های جنایی کره ای می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:

  • بهترین فیلم های کره ای 2022

برای درک روایت “عدالت برای نوجوانان” باید دید بهتری نسبت به سیستم قضاوت جرایم نوجوانان در کره جنوبی داشت:

“هیچ دادستانی در دادگاه اطفال و نوجوانان وجود ندارد. خود قاضی وظیفه بازجویی از متهم را بر عهده می‌گیرد و سپس نتیجه‌گیری می‌کند. پس از اعطای حکم مشروط به کودکان بزهکار، قضات نیز باید بر آن‌ها نظارت داشته باشند. پلیس به آن‌ها یک گزارش اولیه در رابطه با جرم ارائه می‌دهد، اما بار اصلی و مسئولیت آن بر عهده خود قضات است.

بخش انجمن جنایی نوجوانان در دادگاه ناحیه یونهوا به پرونده‌های حمایت از نوجوانان و همچنین پرونده‌های جنایی نوجوانان رسیدگی می‌کرد. شدت موضوع و اقدامات تنبیهی قضات در هر دو نوع پرونده بسیار متفاوت بود. انگیزه اصلی قانون این است که مجرمان جوان را مجازات نکند، بلکه سیستمی ایجاد کند که در آن فرصتی برای اصلاح خود داشته باشند.”

در آخر سریال متوجه می‌شویم که چرا قاضی “سیم یون سوک” چنین نفرتی در درون خود نسبت به مجرمان جوان داشته است. فرزند او توسط مجرمان نوجوان کشته شده بود. دو پسر به نام‌های “هوانگ این جون” و “باک دو هیون” آجری را از تراس پرتاب کرده بودند که به پسرش برخورد کرد و او در دم جان باخت. نفرت از آنجا سرچشمه می‌گرفت.

سال‌ها بعد، یون سوک خود را در برابر آن دو پسری می‌بیند که به تجاوز به دختری متهم شده بودند. او تلاش کرد که خودش قاضی پرونده شود. پس از آقای کانگ، نا گئون هی به عنوان داور انتخاب شد. او همان قاضی بود که آن پسران را در پرونده آجر تبرئه کرده بود. قاضی سیم، روزی که تا گئون وارد دفترش شد او را شناخت. دادگاه فقط 3 دقیقه طول کشید که قاضی سیم را بیش از پیش عصبانی کرد. تنها 3 دقیقه طول کشید تا محکومان، با وجود اینکه مسبب کشته شدن یک پسر جوان بی‌گناه شده یودند، تبرئه شوند.

Taxi Driver

بهترین سریال های جنایی کره ای 2021
  • نام فارسی: راننده تاکسی
  • محصول سال: ۲۰۲۲
  • ژانر: اکشن، جنایی، درام
  • کارگردان:‌ پارک جون وو
  • ستارگان: لی جیحون، اسوم، کیم اوی سونگ
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: 16

داستان یک راننده تاکسی لوکس که از مسافرانش انتقام می‌گیرد؛ یک طرح انتقام جویی کلاسیک! این سریال بر اساس وبتون Deluxe Taxi اثر کارلوس و لی جائه جین ساخته شده و طرح بسیار متمرکز بر انتقام است. از صحنه آغازین، متوجه خواهید شد که این یک سریال سریع و هیجان‌انگیز با شخصیت‌های جالب است که کیفیت تولید بالا و چشمگیری دارد.

در تاکسی راننده، گروهی از افراد به کسانی که به دنبال انتقام هستند کمک می کنند. این افراد فقط قاتل نیستند. انتقام واقعی یعنی وادار کردن کسی به اینکه تاوان جنایات خود را در طول زمان بپردازد، نه فقط با گرفتن جان آن‌ها.

این سریال هیچ ارتباطی با فیلم “راننده تاکسی” مارتین اسکورسیزی در سال 1976، با بازی رابرت دنیرو در نقش “تراویس بیکل” ندارد. با این حال، انتظار نداشته باشید که راننده تاکسی در این سریال کره جنوبی، چیزی شبیه تراویس بیکل دنیرو باشد. او یک مبارز عالی است اما همچنین سعی می‌کند زمانی که “در کار” است آرام و منصف باشد.

Law School

بهترین سریال های جنایی کره ای 2021
  • نام فارسی: دانشکده حقوق
  • محصول سال: ۲۰۲۲
  • ژانر: جنایی، درام، معمایی
  • کارگردان:‌ سوک یون کیم
  • ستارگان: میونگ مین کیم، کیم بام، هی یونگ ریو
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: 16

هنگامی که یک حادثه تلخ در مدرسه‌ای معتبر رخ می‌دهد، عدالت از طریق قانون توسط یک استاد حقوق سختگیر و دانش آموزان جاه طلبش مورد آزمایش قرار می‌گیرد. “یانگ جونگ هون” یک استاد حقوق کیفری و یک دادستان نخبه سابق است که کلمات تند او را به استادی تبدیل می‌کند که باید از او دوری کرد. در عین حال، چیزهای قانع کننده‌ای در مورد روش‌های آموزشی سخت او وجود دارد؛ اگر جوانانی که در حرفه وکالت خواهند بود در حد بهترین نباشند، جونگ هون از پذیرش آن‌ها امتناع می‌کند.

هان جون هوی، دانشجوی سال اول حقوق، در صدر کلاس خود قرار دارد. ظاهر خوب و جذابیتی که دارد، او را به مردی کامل تبدیل کرده است. با این حال، ماجرایی از او وجود دارد که از دیدها پنهان است.


ضمن آشنایی با بهترین سریال های جنایی کره ای می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:

  • بهترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس

کانگ سول یکی دیگر از دانشجویان سال اول حقوق است که با گرفتن پذیرش ویژه در مدرسه، بر فقر و سختی‌های دوران کودکی غلبه کرد. در مدرسه، او توسط دانش آموزانی احاطه شده است که باهوش هستند و از پیشینه‌های ثروتمند می‌آیند. او به دلیل پیشینه‌ای که دارد احساس ناامنی و حتی شرم می‌کند. در نهایت، این راه اشتیاق او را در مورد آنچه که واقعا برای تبدیل به یک وکیل خوب شدن لازم است، روشن می‌کند.

یانگ جونگ هون (کیم میونگ مین) یک دادستان سابق است. او اکنون استاد یک دانشکده حقوقی معتبر است. او رک است و تمایل دارد اظهارات گزنده را به زبان بیاورد. به این دلیل دانش آموزان او را دوست ندارند، اما یانگ جونگ هون اهمیتی نمی دهد که شاگردانش در مورد او چه فکر می کنند. یانگ جونگ هون بر پرورش پرسنل برای رشته حقوق متمرکز است، اعضایی که قادر خواهند بود مشارکت معناداری داشته باشند.

The Devil Judge

بهترین سریال های جنایی کره ای 2021
  • نام فارسی: قاضی شیطان
  • محصول سال: ۲۰۲۲
  • ژانر: جنایی، درام
  • کارگردان:‌ چوی جونگ کیو
  • ستارگان: سونگ جی، مین جونگ کیم، جین یونگ پارک
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: 16

در زمان هرج و مرج، یک قاضی دادگاه را به چیزی شبیه یک نمایش واقعی تبدیل می‌کند و افراد شرور را بی‌رحمانه مجازات می‌کند. چندین شخصیت کلیدی وجود دارد که در قسمت اول با آن‌ها آشنا شده، و رابطه‌شان را با یکدیگر درک می‌کنیم. سپس مستقیما به صحنه‌ای منتقل می‌شویم که در آن یک دادگاه زنده هیجان‌انگیز درحال برگزاری است. صحنه‌ای که نفس‌تان را بند می‌آورد و پیوسته در حال حدس زدن خواهید بود.

همانطور که قسمت به قسمت از سریال می‌گذرد، شما چاره دیگری ندارید جز اینکه بپرسید آیا کانگ یو هان واقعا آدم خوبی است یا خیر؟ شخصیت جالبی دارد. آیا یو هان واقعا مرد خوبی است که حس عدالت گرایی پیچیده‌ای دارد یا شخصیت او چیزی بیش از آنچه که به نظر می‌رسد است؟ شخصیت‌ها و انگیزه‌های آن‌ها بهترین قسمت The Devil Judge هستند.

یکی از ویژگی‌های این سریال آن است که ذهن شما را فعال نگه می‌دارد؛ هم در رابطه با ماجرا حدس‌هایی می‌زنید و همچنین سوالات بسیاری در ذهن شما ایجاد می‌کند در رابطه با اینکه قانون و اخلاق چیست؟ و آیا قانون و اخلاق اصلا برای افراد صاحب قدرت اهمیتی دارد یا خیر؟

One Ordinary Day

بهترین سریال های جنایی کره ای 2021
  • نام فارسی: یک روز معمولی
  • محصول سال: ۲۰۲۲
  • ژانر: جنایی، معمایی
  • کارگردان:‌ میونگ وو لی
  • ستارگان: کیم سو هیون، سونگ وون چا، کیم سونگکیو
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: 8

بازسازی درام بی‌بی‌سی “عدالت جنایی” که از طریق داستان دو مرد در اطراف قتل یک زن، به سیستم عدالت کیفری می‌پردازد. “کیم سو هیون” بازسازی کره‌ای هیجان‌انگیز سریال درام حقوقی بی بی سی، “عدالت جنایی” را رهبری می‌کند.


ضمن آشنایی با بهترین سریال های جنایی کره ای می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:

  • بهترین فیلم های کره ای نتفلیکس

کیم سو نقش دانشجویی را بازی می‌کند که پس از یک شب نوشیدن، مصرف مواد مخدر و انجام رابطه جنسی، خود را درگیر یک قتل می‌یابد. این درام حقوقی بامحتوا و بدون حاشیه دارای ارزش‌های تولید عالی، سرعت کنترل‌شده و بازیگران قوی است.

The Good Detective

سریال های کره ای جنایی, بهترین سریال های جنایی کره ای
  • نام فارسی: کارآگاه خوب
  • محصول سال: ۲۰۲۰
  • ژانر: درام،‌ جنایی و کارآگاهی
  • کارگردان:‌ جو نام‌گوک
  • ستارگان: سون هیون‌چو، جانگ سئونگ‌جو، لی الیاه
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: ۱۶ قسمت

سریال کارآگاه خوب یک سریال کره ای معمایی است. در داستان این سریال داریم: کانگ دو چانگ کارآگاهی با هجده سال سابقه است که در اینچئون متولد شده است. او پرونده‌های مختلف را با استفاده از تجربیات و روابط خود با دیگران، استدلال و کنار هم قرار دادن موقعیت‌ها حل می‌کند.

اوه جی هیوک نیز یک کارآگاه نخبه است. او ۹ سال سابقه کار دارد. برخلاف کانگ دو چانگ، او با استفاده از شواهد و بینش در مورد روان جنایتکار، موارد را بررسی می‌کند. به دلیل ضربه ای که در دوران کودکی به او وارد شده است، احساساتش را به اشتراک نمی‌گذارد. او به لطف عموی ثروتمندش و میراثی که به جای گذاشته است، ثروت زیادی دارد.

و جین سئو کیونگ به عنوان خبرنگار روزنامه کار می‌کند. او ۵ سال سابقه کار دارد و عاشق کار خود است. داستان این درام جنایی که در اینچئون، کره جنوبی اتفاق می‌افتد، داستان کسانی را روایت می‌کند، که سعی می‌کنند حقایق زشت را پنهان کنند. و در مقابل به کسانی می‌پردازد که سعی دارند حقایق را کشف کنند.

Suriname

سریال جنایی کره ای, بهترین سریال های جنایی کره ای
  • نام فارسی: سورینام
  • محصول سال: ۲۰۲۱
  • ژانر: بیوگرافی، درام و جنایی
  • کارگردان:‌ جانگ بین‌یون
  • ستارگان: جا هیون‌چو، جونگ مین‌وانگ، وو جین‌جو
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای

داستان سریال جنایی کره ای سورینام براساس داستان واقعی یک مرد کره ای است، که در سورینام، کشوری در آمریکای جنوبی، قاچاقچی مواد مخدر می‌شود. در طی این سریال که در سال ۲۰۲۱ تولید شده است، اتفاقاتی که بر سر این مرد آمده را خواهیم دید. این سریال در سال ۲۰۲۲ با مخاطبان خود ملاقات خواهد کرد.


ضمن آشنایی با بهترین سریال های جنایی کره ای می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:

  • بهترین فیلم‌های کره‌ای نتفلیکس 2022

کانگ این گو (ها جونگ وو) تجارت خود را در کشور سورینام آمریکای جنوبی آغاز می‌کند. او در موقعیتی قرار می‌گیرد که باید با NIS کره جنوبی همکاری کند تا جئون یو هوان (هوانگ جونگ مین) را بگیرد.

او به عنوان یک پادشاه مواد مخدر شناخته می‌شود که عملیات قاچاق مواد مخدر خود را از سورینام انجام می‌دهد. فیلمنامه بر اساس داستان واقعی جو بونگ هانگ است که یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سورینام را اداره می‌کرد.

Signal

سریال کره ای جنایی, بهترین سریال های جنایی کره ای
  • نام فارسی: سیگنال
  • محصول سال: ۲۰۱۶
  • ژانر: فانتزی، درام و جنایی
  • کارگردان:‌ کیم وون‌سئوک
  • ستارگان: لی جه‌هون، کیم هیه‌سو، چو جین‌وونگ
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: ۱۶

سیگنال یک سریال کره ای جنایی عالی در سال ۲۰۱۶ شمرده می‌شود. این سریال از حوادث جنایی واقعی در کره الهام گرفته بود، از جمله قتل‌های سریالی هواسونگ. یک واکی تاکی به کارآگاهی در سال ۱۹۸۹ اجازه می‌دهد تا با یک مورد سرد از سال ۲۰۱۵  ارتباط برقرار کند. این دو با قدرت پیش‌بینی و آینده‌نگری، نه تنها جنایات را حل می‌کنند، بلکه از وقوع آن‌ها جلوگیری می‌کنند.


ضمن آشنایی با بهترین سریال های جنایی کره ای می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:

  • بهترین فیلم های عاشقانه کره ای 2022

دو شخصیت اصلی توسط لی جی هون و کیم هی سو به تصویر کشیده شده‌اند. هر دو واقعا خوب کار می‌کنند. کیم هی نقش یک کارآگاه پلیس زن بیهوده را بازی می‌کند که توسط همکاران مرد احاطه شده است. آن‌ها به وضوح به او احترام می‌گذارند.

شخصیت Lee Je-hoon نیز فقط یک دانش بزرگ است و نتایجی می‌گیرد که واقعاً عجیب به نظر می‌رسند. باز هم این تقصیر بازیگر نیست، بلکه فیلمنامه‌نویس ضعیف عمل کرده است.

Suspicious Partner

سریال های معمایی کره ای, بهترین سریال های جنایی کره ای
  • نام فارسی: شریک مشکوک
  • محصول سال: ۲۰۱۷
  • ژانر: کمدی رمانتیک، جنایی
  • کارگردان:‌ پارک سون‌هوو
  • ستارگان: جی چانگ‌ووک، نام جی‌هیون، چوئی تائی‌جون
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: ۴۰

این سریال درباره نو جی‌ووک، یک دادستان و یون بونگ‌هی، یک کارآموز دادستانی و نحوه همکاری آن‌ها بر یک پرونده اسرارآمیز در مورد یک قاتل حیله‌گر روانی است. آن‌ها متوجه می‌شوند که توسط گذشته خود به هم مرتبط هستند. یک قاتل فراموشکار می‌تواند موردی بسیار خطرناک باشد.


ضمن آشنایی با بهترین سریال های جنایی کره ای می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:

  • بهترین سریال های کره ای نتفلیکس 2022

نوه جی‌ووک دادستانی است که با توجه به شرایط، شغل خود را تغییر می‌دهد و به یک وکیل خصوصی تبدیل می‌شود. یون بونگ‌هی نیز زمانی که جی‌ووک دادستان بود، نزد او به کارآموزی می‌پرداخت. وکیل جی یون‌هیوک، دوست خانوادگی قدیمی جی‌ووک است، که با دوست دختر سابق ووک به او خیانت کرد. زمانی که یک قتل توسط قاتل آن پرونده رخ می‌دهد، بونگ‌هی به عنوان مظنون شناخته می‌شود.

Stranger

سریال های کره ای جنایی, بهترین سریال های جنایی کره ای
  • نام فارسی: غریبه
  • محصول سال: ۲۰۱۷
  • ژانر: درام و جنایی
  • کارگردان:‌ Ahn Gil-ho ،Yoo Je-won و Park Hyun-suk
  • ستارگان: چو سئونگ‌وو، بائی دونا، لی جون‌هیوک
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: ۲ فصل، ۳۲ قسمت

در فصل اول، هوانگ سی‌موک یک دادستان نمونه است، که از حساسیت بیش از حد به فرکانس‌های صوتی خاص رنج می‌برد. پس از انجام عمل جراحی اصلاحی، احساس همدلی خود را از دست داد و فاقد مهارت‌های اجتماعی شد. در حال بررسی قتل، او با ستوان پلیس هان یئو‌جین ملاقات می‌کند. ستوان به تلاش‌های وی برای حل پرونده کمک می‌کند.


ضمن آشنایی با بهترین سریال های جنایی کره ای می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:

  • بهترین سریال های کره ای تاریخی 2022

در فصل دوم، که دو سال بعد اتفاق می‌افتد، بین دفتر دادستانی و آژانس پلیس ملی اختلاف ایجاد شده است. در حالی که اولی می‌خواهد بر تمام مراحل تحقیقاتی کنترل داشته باشد، دومی به دنبال اقتدار خودمختار برای انجام تحقیقات است.

در بحبوحه درگیری سازمان‌های مربوطه، هوانگ سی‌موک و هان یئوجین با یکدیگر همکاری می‌کنند تا تحقیقات مستقل خود را، در مورد یک پرونده پنهان انجام دهند. سریال کره ای غریبه می‌تواند در لیست بهترین سریال های رازآلود کره ای جای بگیرد.

Extracurricular

سریال های معمایی کره ای, بهترین سریال های جنایی کره ای
  • نام فارسی: فوق برنامه
  • محصول سال: ۲۰۱۷
  • ژانر: درام جنایی، سریال نوجوانی
  • کارگردان:‌ کیم جین‌مین
  • ستارگان: کیم دونگ‌هی، پارک جو‌هیون، جونگ دابیت
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: ۱۰ قسمت

اوه جی‌سو دانش‌آموز برتر کلاس خود است. او جدا از پدرش زندگی می‌کند، به همین دلیل برای کسب درآمد، یک تجارت غیرقانونی را اداره می‌کند. بای گیو‌ری نیز از خانواده‌ای ثروتمند است. او تحت فشار والدینش است، زیرا از میخواهند که مشاغل خانوادگی را در دست بگیرد.

وقتی گیووری راز جی‌سو را می‌فهمد، جی‌سو چاره‌ای ندارد جز اینکه او را نیز وارد کار کند. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه سئو مین‌هی، یکی از همکلاسی‌های آن‌ها که در این حرفه نیز فعالیت می‌کند، توسط پلیس دستگیر می‌شود.

Tunnel

سریال جنایی کره ای, سریال های رازآلود کره ای
  • نام فارسی: تونل
  • محصول سال: ۲۰۱۷
  • ژانر: جنایی و معمایی
  • کارگردان:‌ شین یونگ‌هی
  • ستارگان: چوی جین‌هیوک، یون هیون‌مین، لی یو‌یانگ
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: ۱۶ قسمت

در سال ۱۹۸۶، پارک گوانگ‌هو به عنوان کارآگاه موفق کار می‌کند. با این حال، هنگامی که او در یک پرونده قتل سریالی پیش قدم می‌شود و هنگامی که از یک تونل عبور می‌کند و در حال تعقیب “مجرم” است، زندگی او تغییر می‌کند. او ۳۰ سال به آینده سفر می‌کند، یعنی به سال ۲۰۱۶، جایی که با شریک جدیدی به نام کیم سئون‌جائه، کارآگاهی نخبه و غیر عادی، که توانایی بالایی در تحقیق دارد، آشنا می‌شود.


ضمن آشنایی با بهترین سریال های جنایی کره ای می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:

  • بهترین سریال های کره ای عاشقانه 2022

هنگامی که قاتل سریالی به “شیوه عمل” خود در مورد قتل‌هایش که ۳۰ سال پیش اتفاق افتاده است ادامه می‌دهد، این دو کارآگاه به همراه روانشناس جنایی، پروفسور شین جائه‌یی ، برای حل قتل‌های نامعلوم و دستگیری قاتل، همکاری می‌کنند.

Bad Guys

سریال کره ای جنایی, سریال کره ای معمایی
  • نام فارسی: پسران بد
  • محصول سال: ۲۰۱۴
  • ژانر: اکشن، جنایی و معمایی
  • کارگردان:‌ کیم جونگ‌مین
  • ستارگان: کیم سانگ‌جونگ، پارک هی‌جین، ما دونگ‌سئوک
  • محصول کشور: کره
  • زبان اصلی: کره ای
  • تعداد قسمت: ۱۱ قسمت

سریال کره ای معمایی پسران بد یکی از بهترین سریال های جنایی کره ای محسوب می‌شود. داستان آن در رابطه با کارآگاه او گو‌تاک است. این کارآگاه از هر وسیله‌ای برای دستگیری جنایتکاران استفاده خواهد کرد و خط مبهم اخلاقی او اغلب منجر به تعلیق وی به دلیل اعمال بیش از حد می‌شود.

گو‌تاک طرحی را برای تشکیل تیمی از “افراد بد” برای کار در پرونده‌ها و تعقیب سایر جنایتکاران ارائه می‌دهد و با افزایش تعداد جنایات خشونت‌آمیز در منطقه آن‌ها، یو می‌یونگ، بازرس بلندپرواز پلیس، عازم کار می‌شود.

گو‌تاک سه نفر از زندانیان را برای تشکیل تیم خود از زندان آزاد می‌کند؛ لی یونگ‌مون جوان‌ترین عضو “منسا” با بهره هوشی فوق العاده ۱۶۵ و مدرک دکترا در ریاضیات و فلسفه است. اما در پشت نمای پسرانه او، یک قاتل سریالی روانی قرار دارد.

پارک وونگ‌چئول یک رئیس اوباش است، که در ۲۵ روز راه خود را به بالای زنجیره گانگستری رساند و هنوز هم سگ برتر زندان است. و یونگ تائه‌سو زمانی یک مهاجم مزدور بود که هرگز یک اشتباه مرتکب نشد، اما ناگهان به جرم خود اعتراف کرد و در یک روز خود را عوض کرد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال‌ های کره‌ ای مدرسه‌ای 2022
  • بهترین مینی سریال های کره ای 2022
  • بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک کره ای 2022
  • بهترین فیلم های کره ای کمدی 2022 و 2021
  • بهترین فیلم های کره ای تاریخی 2022 و 2021

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های جنایی کره ای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا