دنیای وب

روندهای نوظهور در تجارت الکترونیکی

تجارت الکترونیکی واقعیت تجربه خرید مدرن است. در دنیای امروز تجارت الکترونیکی برای خرده فروشان دیگر یک لوکس نیست بلکه یک ضرورت است. این یک “داشتن خوب” نیست بلکه “باید” باشد. خوب ، برای اکثر مردم این امر واضح است و برای بقیه ، هنوز در قرن بیستم است.

انتظارات مشتری هنگام خرید آنلاین بیش از هر زمان دیگری است. این هم یک چالش است و هم فرصتی برای خرده فروشان هوشمند برای دستیابی به یک مزیت رقابتی. شرکت ها برای پیشرو بودن در بازار باید روندهای نوظهور در تجارت الکترونیکی را تطبیق دهند تا تجربه مشتری برتر آنلاین را تضمین کنند.

بنابراین مراحل مهم خرده فروشان برای ارائه یک تجربه خرید عالی به مشتریان امروزی که از چندین دستگاه استفاده می کنند و هنگام خرید به وب سایت های آنلاین متعدد مراجعه می کنند ، چیست؟

1 مرور سرگرم کننده است

مرور باید در همه مرورگرها و دستگاه ها جذاب و کاربردی باشد. مصرف کنندگان شما دیگر از یک دستگاه یا مرورگر برای خرید استفاده نمی کنند. رشد بالقوه تلفن همراه / آی پد در خرده فروشی الکترونیکی خارق العاده است. با پیش بینی های فعلی ، طی دو سال آینده تلفن همراه / آیپد از تعداد دسک تاپ فراتر خواهد رفت. مصرف کنندگان انتظار دارند وب سایت چه در حال مرور روی دسک تاپ ، آیپد یا تلفن همراه خود باشد ، بدون مشکل کار کند. مواردی که باید به آنها توجه کنید – آیا ویژگی هایی وجود دارد که در مرورگر iPad قدیمی یا جدید کار نکنند؟ آیا رابط خرید در صفحه های تلفن های هوشمند کار می کند؟ وب سایت های پاسخگو اصلی هستند.

با استفاده از کارمندان داخلی و خریداران مخفی ، تجربه مشتری را بصورت آنلاین آزمایش کنید. این خریداران آزمایشی باید بتوانند بصورت شهودی محصولات را از طریق وب سایت شما مرور کنند ، معاملات را انجام دهند ، پرداخت کنند و پرداخت ها را بدون کمک انجام دهند. برای برخی از سیستم عامل های مدرن مانند iOS 6 و Android 4.2 Jellybean ، ویژگی های پیشرفته ای مانند استفاده از دوربین برای اسکن بارکد را می توان برای تغییر مشتری مجازی در فروشگاه فعال کرد.

2 تجربه خرید چند کاناله ساده

خریداران آنلاین صبر کمی در مورد اختلاف کانال های متعدد دارند. نه تنها به مرورگرها بلکه چندین کانال خرید نیز نیاز دارید. هنگامی که به فروشگاه می روید یا اگر با مرکز تماس تماس می گیرید ، انتظار پیدا کردن کالای اضافه شده در یک سبد در خانه را در سبد خرید داشته باشید. به همین ترتیب ، خریداران باید بتوانند کالاهای خریداری شده بصورت آنلاین را به یک فروشگاه فیزیکی بازگردانند. این بسیار مهم است که مشاغل از اهمیت ارائه یک تجربه چند کاناله برتر مطلع شوند.

3 اجتماعی شدن

مشتریان شما در همه وب سایت های اجتماعی گسترش می یابند – فیس بوک دارای تعداد کاربران 1.15 میلیارد کاربر و 699 میلیون کاربر فعال روزانه است. این فرصت خوبی برای خرده فروشان است تا بتوانند از آن استفاده کنند. با Facebook Connect می توان مجموعه داده های مختلفی راجع به فعالیت روزانه کاربران جمع آوری کرد و می توان از آنها برای برقراری ارتباط با مشتریان هدف استفاده کرد ، به عنوان مثال با ارائه تبلیغاتی در مورد محصولات مورد پسند یا بیشترین نظر ، یا توصیه محصولات مشابه به مصرف کنندگان در فروشگاه شما. سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، پینترست ، گروپون و سایر شبکه ها به سرعت در حال جلب نظر و ارائه بینش عالی برای خرده فروشان هوشمند هستند.

4 یک کمپین بازاریابی جذاب

برای دستیابی موثر به مصرف کنندگان ، خرده فروشان باید پیام های جذاب بازاریابی را بسازند که در هر دو قالب فیزیکی و دیجیتالی طنین انداز باشد. در حالی که اطلاعات سریع مربوط به مشتریان براساس سابقه مرور یا خرید آنها نشان داده می شود ، “درحال مرور” باشید ، زیرا مشتریان به سرعت درخواست تغییر اطلاعات در “جستجوی سریع” را دارند. به عنوان مثال ، هر زمان که در اینترنت گشت و گذار می کنند ، به یک مصرف کننده علاقه مند به بازی تبلیغات خرده فروشان مختلف بازی نشان داده می شود. ایمیل های بازاریابی ، وقتی مشتری در خارج از فروشگاه فیزیکی ایستاده است ، به زودی ابزار م effectiveثر به اعلان های پیامکی مربوطه تغییر می کند.

5 مطالب سلطان است

وب سایت خود را مرتبط و تازه نگه دارید. کاربران تکراری سهم عمده ای از فروش شما را تشکیل می دهند و اگر مشتریان بدانند که به اطلاعات منسوخ نگاه نمی کنند ، بازخواهند گشت. از جمله وبلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی و فعال نگه داشتن همه کانال های ارتباطی نکته اصلی است. این باعث افزایش مشارکت مشتری می شود و افراد می توانند با شما و محصولات شما آشنا شوند. ساختن نام تجاری خود از این طریق در نهایت تأثیر مثبتی در تبدیل مشتریان خرید (که فقط گشت و گذار / مقایسه می کنند) به خرید مشتری (که در واقع از فروشگاه شما خرید می کنند) خواهد داشت.

6 شخصی

تلفیق داده های آنلاین و آفلاین از کانال های مختلف اعم از ساختاری یا غیر ساختاری ، الگوهای مخفی مصرف کننده را فراهم می کند که هرگز تصور نشده است. این الگوها می توانند برای ارائه توصیه ها و محتوای شخصی به مشتریان بصورت آنلاین استفاده شوند. اکثر خریداران آنلاین بر اساس ترجیحات شخصی ، خریدها یا سابقه مرور ، از پیشنهادات محصولات استقبال می کنند. با این حال ، برخی افراد ترجیح می دهند شناسایی نشوند و نمی خواهند اطلاعات آنها ذخیره شود. در هر دو مورد ، اطلاعات مصرف کننده باید با احتیاط اداره شود و از امنیت کافی برخوردار شود.

نتیجه

وقتی صحبت از اینترنت می شود ، تغییر روشنی در نگرش و رضایت مصرف کننده وجود دارد – خرید آنلاین به بخشی از خریدهای اصلی تبدیل شده و برای ماندن در اینجا قرار دارد. چالش پیش روی شرکت ها اکنون ارائه بهترین تجربه مشتری و اطمینان از یکپارچه بودن تجربه کاربر در تمام کانال هایی است که مصرف کننده در معرض آن قرار دارد. مصرف کنندگان می خواهند محصولات را با سهولت جستجو و مقایسه کنند ، در صورت لزوم به بحث و گفتگو بپردازند و در مورد کل هزینه خرید و همچنین سیاست های انعطاف پذیر تحویل و بازگشت ، وضوح کامل داشته باشند. این چالش نه تنها اطمینان از کارکردن برنامه های خرید در هر دستگاهی بلکه استفاده بهینه از ویژگی های هر سیستم عامل است.

در نهایت ، اگر مصرف کننده برنده شود ، شما برنده خواهید شد.

آیا شرکت شما آماده روندهایی در تجارت الکترونیکی است که حال و آینده تجارت الکترونیکی را مشخص می کند؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا