بازرگانی

فرش ماشینی هایبالک چیست؟

فرش ماشینی هایبالک چگونه است؟

امروزه پیشرفت های عمده ای در تولید فرش ماشینی ، مانند فرش ماشینی با کیفیت بالا ، وجود دارد. یکی از بهترین پیشرفت ها در زمینه فرش. این دم های سفارشی به دلیل ظاهر زیبا بسیار محبوب شده اند و بازار صادراتی قوطی های ساخته شده از ماشین با کیفیت بالا نیز رونق زیادی یافته است.

فرش ماشینی Highbalk چیست؟

از سه نوع نخ برای بافت فرش ماشینی استفاده می شود ، در حالی که از نخ های مرغوب برای بافت فرش های گلدار استفاده می شود. الیاف Highblock از ترکیبی از الیاف اکریلیک ساده و الیاف اکریلیک انعطاف پذیر ساخته می شوند و در دمای بالای 130 درجه سانتی گراد 15 تا 25 درصد کوچک می شوند. میزان الیاف اکریلیک ساده و کاهش یافته با الیاف با بلوک بالا از پیش تعریف شده است و نتیجه مشابه فیبرهای اکریلیک معمولی در حال چرخش است.

میزان ذوب و نازک شدن نخ بستگی به درصد نخ ها و نخ ها دارد و معمولاً 40 تا 50 است. ترازوهای فرش ماشینی زیادی وجود دارد ، به همین دلیل است که هنگام خم شدن فرو بروید. فرش های سفارشی گل هنگام بیرون آمدن از دستگاه مساحت یکنواختی با بقیه فرش دارند و هنگام پایین آمدن نیز برجسته می شوند.

در فرایند اتمام فرش ، فرش را به کنار می آورند. در این فرایند ، برای افزایش دوام فرش ، چسب خاصی به پشت آن زده می شود و فرش خیس به مرحله بعدی برده می شود. در این فرایند از حرارت برای خشک کردن فرش استفاده می شود و در اینجا مواد با الیاف بالا از گرمای خشک شدن لذت می برد و قسمت بالای فرش را تشکیل می دهد.

فرش ماشینی Highbalk چیست؟

حرارت زیاد مکانیکی فرش بر ظاهر فرش و خواص فیزیکی آن تأثیر می گذارد. در این فرآیند تعداد ورقه های پارچه تغییر کرده و کاهش می یابد و همین تعداد کم باعث نازک شدن فرش می شود که مزایا و معایب مختلفی دارد. Highboot اغلب در قسمت هایی از فرش که دارای گلوله هستند استفاده می شود و بقیه فرش از الیاف اکریلیک استاندارد و با کیفیت بالا ساخته شده است.

گرمایش کاشی فرش دارای مزایای زیادی از جمله جلوگیری از باز شدن نخ ، محکم نگه داشتن نخ ، حفظ رشد اندازه نخ ، افزایش مقاومت در برابر ترک خوردگی نخ ، افزایش سفتی نخ ، کاهش پرز و ضد آلینا می باشد. فروش عمده فرش گل است. صنعت فرش می تواند تنوع زیادی را در طرح ها و اشکال فرش با استفاده از نخ با کیفیت بالا و تولید زیباترین فرش ها بدون نیاز به هزینه زیاد ، اضافه کند.

تولید فرش هایبالک ، ضمن حفظ کیفیت و استحکام فرش ، زیبایی و کیفیت فرش ماشینی را افزایش داده است. این فرش ماشینی با کیفیت بالا مانند هر فرش دیگری در اندازه های 12 ، 9 ، 6 ، 2.25 * 1.5 ، لبه ها و حتی اندازه های غیر معمول و غیر معمول بافته می شود. فرشهای ماشینی با کیفیت بالا از تمام اشکال اسلیمی ، کاشت و ریخته گری استفاده می کنند و حجم کار بسیار زیاد است ، بنابراین از نظر طرح و نوع راحت است.

این فرش ها بسیار نرم هستند و به همین دلیل از جمله فرش های پرفروش هستند. فرش های گلدار انواع مختلفی دارند فروش عمده فرش گل 700 شانه 2550 ، فرش گل 1000 شانه تراکم 3000 SY فروش عمده فرش گل 1200 شانه 3600 تولید – محصول. فرش سطح 1200 شانه بسیار جمع و جور است و به دلیل ضخامت 3600 ، حجم خواب کمتری نسبت به فرش 1000 شانه دارد. فرشهای ماشینی با کیفیت بالا از همه مدلها بادوام بوده و مقاومت زیادی در برابر خوردگی و شستشو نشان می دهند.

منبع :

منبع در سایت فرش ماشینی هایبالک چیست؟ | www.neginhelal.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا